Klacht Aliaz Cooperation Sia: Ik heb ook pillen ontvangen en nooit besteld maar ook een rekening gekregen gaat dit echt niet betalen

Ikke

Pillen gekregen die niet zijn besteld dus hoe moet ik dat oplossen wie kan mij helpen hierbij kan ook geen klacht indienen bij hun zelf dat werkt niet

Ik ga niet betalen watvmoet ik doen

Aliaz Cooperation Sia
    Geachte W.P. van Gent,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Wij hebben op 22 mei 2016 een bestelling van u ontvangen en de producten zijn naar het tijdens de bestelling opgegeven adres verstuurd.

Bij deze bestelling heeft u zich tevens aangemeld voor ons abonnementsprogramma, dat is de reden waarom u het extra product van Horsepower heeft ontvangen.
    Meer informatie over het abonnement kan worden gevonden op onze productwebsite waar u uw bestelling heeft geplaatst.

Het abonnement is per direct stopgezet.

Gelieve contact op te nemen met onze klantenservice nl@horsepowerplus.eu voor verdere ondersteuning. Wilt u hierbij klachtenkompas in de onderwerpregel vermelden? Wij kunnen uw klacht dan met voorrang in behandeling nemen.

Hartelijk dank voor uw medewerking.

Horsepower+ support

Ook een klacht indienen over Aliaz Cooperation Sia?