Klacht Aliaz Cooperation Sia: Ik krijg ongevraagd een pakket thuis en ondanks retour krijg ik een aanmaning

Window

Bij deze wil ik een klacht indienen over het bedrijf HorsePower+
Ik heb tot 2 x van hun ongevraagd een pakketje thuis ontvangen en elke keer via de post de zending retour gedaan. Daarnaast heb ik onlangs een aanmaning ontvangen. Hier heb ik niet op gereageerd.

Op advies van de politie heb ik jullie in kennis gesteld wat mij is overkomen.
Heb niet op de aanmaing gereageerd. Zouden jullie er voor kunnen zorgen dat ik geen pakketjes of aanmaning van HorsePower+ zal ontvangen.

Aliaz Cooperation Sia
    Beste Clay,

Bedankt voor het melden van de klacht.

Er is destijds akkoord gegaan met een aanbod van gratis HorsePower+ pillen waar u enkel voor de verzendkosten en factuurkosten betaalt. Daarmee schrijft u zich tevens in voor maandelijkse leveringen tegen de volle prijs.

We hebben het abonnement stop gezet en zullen de zaak sluiten. Er zijn in totaal drie zendingen verstuurd.

We verzoeken u vriendelijk om de ontvangen producten te retourneren naar het adres op de factuur. Bij iedere bestelling zit een factuur.

Mocht u verdere vragen hebben, dan kunt u een email sturen naar mail@fastsupport.eu.

Aliaz Klantenondersteuning

Ook een klacht indienen over Aliaz Cooperation Sia?