Klacht Aliaz Cooperation Sia: ik krijg per post factuur/aanmaning van producten die ik nooit heb besteld.

Zeki

Ik heb pakketjes ontvangen die ik absoluut niet heb besteld.Ik heb ze vervolgens aangetekend retour gezonden.
Maar ze blijven terug sturen.
Ik heb een factuur en vervolgens een aanmaning van €198.90 ontvangen per post. Ik wil dat dit ophoud.

Des betreffende bedrijf aanspreken of klagen over wan praktijken omtrent vals factureren en ongevraagd pakketjes sturen,bij nodige instanties.

Aliaz Cooperation Sia
    Beste dhr. Zagir,

Bedankt voor het melden van de klacht.

Er is destijds akkoord gegaan met een aanbod van gratis HorsePower+ pillen waar u enkel voor de verzendkosten en factuurkosten betaalt. Daarmee schrijft u zich tevens in voor maandelijkse leveringen tegen de volle prijs.

We hebben het abonnement stop gezet en zullen de zaak sluiten. Er zijn in totaal drie zendingen verstuurd.

We verzoeken u vriendelijk om de ontvangen producten te retourneren naar het adres op de factuur. Bij iedere bestelling zit een factuur.

Mocht u verdere vragen hebben, dan kunt u een email sturen naar mail@fastsupport.eu.

Aliaz Klantenondersteuning

Ook een klacht indienen over Aliaz Cooperation Sia?