Klacht Aliaz Cooperation Sia: Ik wil van dit bedrijf nooit meer iets horen dat ze me maar uit hun bestand zetten mvg

Klachtnummer
# 197813
Gebruiker
Angela
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Vandaag zomaar pakketje in de brievenbus liggen . Terwijl ik niks besteld heb . Je kan niet zomaar iets sturen zonder mensen in te lichten dat er een pakket is . niet eens bevestiging dat k iets besteld heb op me email . En ik heb nergens handtekening voor gezet . Ik ga hier ook een aangifte van doen want k ga niks betalen wat ik niet besteld heb . En ik ga ook geen kosten betalen retour sorry . Ik ben moeder van 3 kinderen kan het me niet eens veroorloven om zoiets e bestellen . Van dat geld moet ik een week van leven .

De oplossing

Dat ik er onmiddellijk van af kom

3 reacties

  1. Auteur
    Aliaz Cooperation Sia
    Datum
    Geachte Angela Brugnetti,

    Hartelijk dank voor uw bericht.

    Wij ontvingen op 12 november 2016 een bestelling met uw persoonsgegevens en de producten zijn naar het tijdens de bestelling opgegeven adres verstuurd.

    Wij verzoeken u contact op te nemen met onze klantenservice nl@gowhite.eu voor verdere ondersteuning. Wij kunnen u in een privébericht de bestelinformatie toesturen zoals deze door ons is ontvangen. Wilt u hierbij uw factuurnummer in de onderwerpregel vermelden? Wij kunnen uw klacht dan met voorrang in behandeling nemen.

    Hartelijk dank voor uw medewerking.

    Met vriendelijke groet,

    Gowhite support
  2. Auteur
    Angela
    Datum
    Ik heb helemaal niks besteld ik heb enquete s ingevuld via Facebook . Op jullie pagina heb k toevallig wel een kijkje genomen maar ik heb helemaal niks besteld. Er zijN duizende andere mensen die het zelfde probleem hebben . Ik kan niet eens telefonisch contact hebben met jullie ! Ik heb geen mail ontvangen dat k iets besteld heb bij jullie . En zonder handtekening hoef k geen pakketje . Dit is gewoon pure oplichting . Ik wil dit opgelost hebben . Mvg Angela
  3. Auteur
    Aliaz Cooperation Sia
    Datum
    Geachte Angela Brugnetti,

    Hartelijk dank voor uw bericht en onze excuses voor de late reactie.

    Gelieve het product retour afzender te sturen.

    De factuur wordt automatisch geannuleerd bij retour ontvangst van de producten in ons magazijn.

    U ontvangt geen producten meer van ons.

    Hartelijk dank voor uw medewerking.

    Met vriendelijke groet,

    Gowhite support

Ook een klacht indienen over Aliaz Cooperation Sia?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen