Klacht Aliaz Cooperation Sia: Kan het geld niet overmaken omdat mijn bank naar het land vraagt

Sabrina

Ik wil mijn betaling graag voldoen alleen mijn bank vraagt naar een land waar uw vestiging zit. Nu heb ik dit uitgezocht en kwam bij het land Letland uit heb ik geprobeerd om dit te vermelden bij het overschrijven en geeft de bank aan dat het rekeningnummer niet klopt. Medere malen geprobeerd maar lukt niet

Ik wil ook geen pakketten meer ontvangen. Dat wat ik heb besteld betaald ik het is een bedrag van 109, 80 wat niet op de site stond dat zo duur is. Was veel goedkoper. Maar goed ik betaal alleen dat bedrag en heb heel veel mails verstuurd maar krijg gewoon elke keer weer dezelfde mail terug waar ik niks mee kan! Dus ik verlang ook geen extra kosten medere malen heb geprobeerd jullie te bereiken!

Nogmaals zou graag de juiste bank gegevens van jullie willen hebben en welk land jullie zitten. Dan kan ik het overmaken.

Graag zo snel mogelijk de juiste gegevens sturen waar ik mijn factuur kan betalen via nl bank

Aliaz Cooperation Sia
    Beste Sabrina,

Bedankt voor het melden van uw klacht.

Als het u niet lukt om de Europese overschrijving te voltooien, dan raden wij u aan om met de betaalgegevens contact op te nemen met uw bank.

Onze vestigiging zit gezeteld in Letland; onze bank zit gezeteld in Litouwen. Het kan zijn dat u deze informatie nodig heeft voor de overschijving (alhoewel in de meeste gevallen IBAN BIC voldoende is).

met vriendelijke groet,
    Aliaz Klantenservice

Sabrina
Totaal niks een kopie van dezelfde e-mail waar ik zo vaak mijn klacht heb vermeld! Ze willen dat ik betaal maar als rekening nummer niet klopt met het land waar ze zitten kan ik niks betalen en betaal niks meer. Zijn zoveel klachten over dit bedrijf. En spul werkt niet eens!

Ook een klacht indienen over Aliaz Cooperation Sia?