Klacht Aliaz Cooperation Sia: Klacht gowhite

Renfens

DE KLACHTIk kreeg vandaag ZATERDAG 17 DECEMBER 2016 een brief post pakket met daarin een factuur en een doosje tanden plakkers erin. Ik heb hier nooit iets besteld. factuurnummer : 79401303562 contract datum 07-12-2016 verzend datum 09-12-2016 verval datum 23-12-2016 of te wel IK MOET BINNE9 DAGEN EEN BEDRAG VAN 47,00 BETALEN ANDERS WORDT HET AAN DERDEN UIT BESTEED het bedrijf is gevestigd in estonia en Aliaz zit in latvia
Dit doet mij ook denken aan oplichting. En ik heb nooit wat bestelt bij hun en ik ken ze ook al helemaal en hoe ze aan mijn naam en adres komen is een vraag maar 1 ding weet ik wel IK BETAAL HET NIET OMDAT IK HET NIET HEB BESTELT EN HET BEDRIJF OOK AL HELEMAAL NIET KEN EN IK ZIE DAT IK NIET DE ENIGSTE BEN DIE DIT PAKKET THUIS GESTUURT HEB GEKREGEN !!

Ik wens dat ik geen enkele briefwisseling, noch pakketjes van dit bedrijf ontvang en dat ik de factuur zeker niet moet of ga betalen voor iets dat ik niet besteld heb en dat ze mijn naam uit hun systeem ZSM halen.

Aliaz Cooperation Sia
    Geachte Franka Brouwer,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Wij ontvingen op 7 december 2016 een bestelling met uw persoonsgegevens.

In de bijlage treft u een overzicht aan van de gegevens zoals deze door ons zijn ontvangen.
    Wij verzoeken u deze op juistheid te controleren.

Hartelijk dank voor uw medewerking.

Gowhite support

Ook een klacht indienen over Aliaz Cooperation Sia?