Klacht Aliaz Cooperation Sia: Klant was zich niet bewust van het feit dat er een abonnement tot stand was gekomen

Antonius1980

Een klant die bij ons kantoor onder beschermingsbewind staat heeft een voordelig proefpakket besteld. Onbedoeld is hiermee -volgens Aliaz Cooperation Sia- een abonnement afgesloten. De heer Hoogwijk was zich hier niet van bewust. Dmv agressieve brieven en dreigen met kostenverhogende maatregelen is er inmiddels in totaal 517,60 betaald op 3 facturen. Per mail van 8 mei jl. is bevestigd dat het abonnement is beëindigd. De laatste bestelling die de opzegging gekruist heeft is retour gestuurd met het verzoek de betaling retour te boeken naar de rekening van de klant.

De laatste betaling die betrekking heeft op de retour gestuurde bestelling retour boeken naar de rekening van de klant

Antonius1980
    Tot op heden heb ik nog geen reactie ontvangen van Aliaz Cooperation Sia. Ik hoop deze alsnog zo spoedig mogelijk te ontvangen. In mijn mail heb ik verzocht om het juiste adres waar ik een retourzending naar toe kan sturen. Tevens heb ik verzocht een tweetal betalingen retour te boeken: bestelling ALSH1140894 is per abuis dubbel betaald: er dient 49,90 euro retour te komen. En mbt de laatste bestelling ALSH1227361 a 188,90 heb ik een coulanceverzoek ingediend, de bestelling zal retour gestuurd worden zodra het juiste adres is doorgegeven en het verzoek is de betaling die op deze laatste bestelling betrekking eveneens retour te boeken na ontvangst van de retourzending. De levering/betaling heeft de opzegging van het abonnement gekruist. De opzegging is inmiddels bevestigd per mail d.d. 8 mei jl. Mijn (verstandelijk beperkte) cliënt is ernstig gedupeerd door de extreem hoge kosten als gevolg van het feit dat hij zonder zich daarvan bewust te zijn een abonnement afgesloten bleek te hebben. .

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren