Klacht Aliaz Cooperation Sia: Levering niet besteld pakket GOWHITE

Buisklacht

L.S.

Ik heb 27-8-2016 ongevraagd een zending Go White ontvangen.

Het gaat om factuurnummer 79401149458

Ik heb dit product niet besteld, wil dit product niet en ben dus ook niet bereid om er voor te gaan betalen.

Ik wens in de toekomst geen enkel pakket meer van jullie te ontvangen, niet van GO White en ook niet van andere producten van Aliaz Cooperation SIA.

Ik heb het doosje niet geopend en ik ben alleen bereid om dit pakket OP KOSTEN VAN DE VERZENDER terug te sturen.

Ik maak bezwaar tegen gebruik van mijn emailadres voor andere doeleinden dan voor beantwoording van deze mail

Ik heb niets besteld, ga niets betalen en wil alleen het pakket op kosten van de leverancier terugsturen

Geachte Henny Buis,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Wij zijn enkel geïnteresseerd in het zenden van onze producten naar klanten die een bestelling bij ons hebben geplaatst.
    Wij hebben op 14 augustus 2016 een bestelling van u ontvangen en de producten zijn naar het tijdens de bestelling opgegeven adres verstuurd.

Gelieve contact op te nemen met onze klantenservice nl@gowhite.nl voor verdere ondersteuning. Wilt u hierbij klachtenkompas in de onderwerpregel vermelden? Wij kunnen uw klacht dan met voorrang in behandeling nemen.

Hartelijk dank voor uw medewerking.

Buisklacht
    L.S.

Ik heb volgens verzoek (en na advies van de Consumentenbond) een mail naar nl@gowhite.nl gestuurd. Krijg eerst bericht dat levering van mijn mail vertraging opgelopen heeft en na twee dagen bericht van Hotmail, dat dit mailtje onbestelbaar is!!
    Kennelijk wil Gowhite support helemaal niet bereikt worden, anders had men ook een telefoonnummer kunnen opgeven.
    Geachte Henny Buis,

Hartelijk dank voor uw bericht en onze oprechte excuses voor dit ongemak.

Per abuis hebben wij u een foutief e-mailadres doorgegeven.
    Gelieve contact op te nemen met onze klantenservice nl@gowhite.eu voor verdere ondersteuning.
    Wilt u uw factuurnummer in de onderwerpregel vermelden?

Hartelijk dank voor uw medewerking.

Geachte Henny Buis,

Nadat wij u eerst per abuis een foutief e-mailadres hebben doorgegeven, hebben wij uw bericht via onze klantenservice op 5 september 2016 in goede orde ontvangen.

Wij hebben van u vernomen dat u de producten retour heeft gezonden. Wij hebben de factuur ingetrokken en dit aan u bevestigd op 7 september 2016.

Hopend u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en uw klacht naar tevredenheid te hebben afgehandeld.