Klacht Aliaz Cooperation Sia: minderjarige krijgt gowhite bestelling

# 199483
j

Mijn minderjarige zoon krijgt op zijn naam die nog niet eens goed geschreven is een pakketje GoWhite a'€67.00 . Wij hebben niets bij jullie besteld en willen hier ook niet mee lastig gevallen worden. Fact nr is 19401293884
Ik verzoek jullie per direct een creditnota te sturen en al onze gegevens uit jullie systeem te halen, en wil nooit meer iets met jullie te maken hebben . Dus geen producten en geen contracten.
Ik ga dit ook NIET terug sturen, jullie hebben het gebracht, dus als je het terug wilt zul je het zelf moeten komen halen

Aliaz Cooperation Sia
    Geachte J. Huitema,

Hartelijk dank voor uw e-mail en onze excuses voor dit ongemak.

We nemen dit soort verzoeken zeer serieus want het is niet in ons belang om bestellingen te verzenden aan personen onder de 18 jaar. Wij hebben de factuur onmiddellijk ingetrokken en de gegevens van uw zoon uit onze database verwijderd.

Wij verzoeken u vriendelijk het product retour afzender te sturen.

Hartelijk dank voor uw medewerking.

Gowhite support

Ook een klacht indienen over Aliaz Cooperation Sia?