Klacht Aliaz Cooperation Sia: Niet besteld pakket van de Go White strips

Debora

Mijn zoon van tien heeft een pakketje Go White strips (3 stuks in doosje) ontvangen terwijl hij niet bij machte is en dit niet besteld heb. Ik heb zeer zeker niets besteld of uberhaupt van dit bedrijf gehoord. Ik wil dit pakketje retourneren en een creditnota van dit bedrijf ontvangen/bericht dat de factuur is ingetrokken. Graag zo spoedig mogelijk actie van het bedrijf.

Pakketje retour op hun kosten, creditfactuur en de gegevens van mijn zoon uit het systeem van dit bedrijf

Aliaz Cooperation Sia
    Geachte Ymaro Blue,

Hartelijk dank voor uw bericht en onze excuses voor dit ongemak.

We nemen dit soort verzoeken zeer serieus want het is niet in ons belang om bestellingen te verzenden aan personen onder de 18 jaar.

Wij ontvingen op 20 september 2016 een bestelling op naam van uw zoon en de producten zijn naar het tijdens de bestelling opgegeven adres verstuurd.

We hebben de factuur geannuleerd en u hoeft deze niet te voldoen!
    De gegevens van uw zoon zijn uit onze database verwijderd.

Wij verzoeken u vriendelijk de goederen retour afzender te sturen.

Mocht u geïnteresseerd zijn in de bestelinformatie, zoals deze door ons is ontvangen (datum en tijdstip van de bestelling, locatie en IP-adres waar de bestelling vandaan heeft plaatsgevonden) dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice nl@gowhite.eu
    Alvast hartelijk dank voor uw medewerking en bedankt voor uw begrip!

Gowhite support

Ook een klacht indienen over Aliaz Cooperation Sia?