Klacht Aliaz Cooperation Sia: niet bestelde leveringen

Klachtnummer
# 168597
Gebruiker
erdna
Datum
1 reactie

Details

De klacht

heb rschillende bestellingen gekregen die ik nie besteld heb ook vandaag plus aanmaning voor betaling heb dat terug gestuurd naar postbus in duitsland en ik aanvaard dat niet wat ik niet besteld heb vandaag stuur ik teru een bestelling naar die firma

De oplossing

ik wil niets meer ontvangen want heb geen kontrakt getekend en en die aanmaning heb de bestelling terug gestuurd dus er zal niets betaald worden heb in maard een keer iets besteld daarna in april en mei niets meer en toch sturen ze nog bestellingen

1 reactie

  1. Auteur
    Aliaz Cooperation Sia
    Datum
    Geachte Andre de Kegel,

    Hartelijk dank voor uw bericht.

    Wij hebben op 1 april 2016 een bestelling van u ontvangen voor zowel de producten DragonSlim als ShinMau. Voor deze bestellingen hebben wij ook betalingen van u ontvangen.

    Bij deze bestelling heeft u zich tevens aangemeld voor een abonnement.
    Hierdoor heeft u de extra producten van ons ontvangen, t.w factuurnummers 400886249 en 400886250 (naar u verzonden op 25 april 2016). Beide producten zijn retour gekomen in ons magazijn en deze facturen zijn door ons geannuleerd.

    Op 13 mei 2016 zijn de laatste zendingen toegezonden (factuurnummers 400922335 en 400922336). Heeft u deze producten al retour gezonden?

    De abonnementen zijn per direct stopgezet.

    Met vriendelijke groet,

    Dragonslim support
    ShinMau support

Ook een klacht indienen over Aliaz Cooperation Sia?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen