Klacht Aliaz Cooperation Sia: NIET BESTELDE PILLEN ONTVANGEN!!!!

A.sucu52

Beste Aliaz,

Ik heb een potje Horsepower+ en AlPHA TESTO GAIN gekregen van jullie terwijl ik dit product NIET heb besteld?! Ik heb een factuur van 134.90 euro en ben echter niet van plan om deze te betalen. Ik zou de producten per direct retour willen sturen, echter wel op jullie eigen kosten. U kunt nagaan dat ik absoluut geen kosten wil maken voor iets wat ik niet eens heb besteld. Mocht er nog een abonnement of andere gogeltruc aan dit verbonden zitten, wil ik dat dit PER DIRECT wordt stopgezet/geannuleerd! Graag wil ik dat al mijn gegevens worden verwijderd uit het systeem. Zo niet acht ik juridische stappen te ondernemen. Ik wil dus dat jullie mij NOOIT meer producten sturen en wil alles annuleren(abonnement) als dat er aan verbonden zit!

Factuur:ALSH1069985

Alvast bedankt

Ten eerste wil ik dat het bedrijf mij nooit meer producten stuurt.
Ten tweede wil ik alle mogelijke eventuele abonnementen (mochten die er aan verbonden zitten) stoppen.
Ten derde wil ik dat al mijn gegevens worden gewist uit het systeem.
Ten vierde ontvang ik een retour bon waarmee ik kosteloos de producten kan retourneren.

Ook een klacht indienen over Aliaz Cooperation Sia?