Klacht Aliaz Cooperation Sia: Niet bestelde pillen ontvangen van Horsepower

Klachtnummer
# 170515
Gebruiker
Hans
Datum
5 reacties

Details

De klacht

Vandaag voor de tweede keer een pot horsepower+ pillen ontvangen welke ik niet besteld heb. De eerste bestelling gelijk weer geretourneerd met een factuur van 21 euro en nu 169 euro. Ik ga dit dus niet betalen en wil het ook niet weer ontvangen!
Die onzin moet gewoon ophouden!!

De oplossing

Geen toezending meer van die pillen en ook geen onzinnige brieven.

5 reacties

  1. Auteur
    Aliaz Cooperation Sia
    Datum
    Geachte H. Pos,

    Hartelijk dank voor uw bericht.

    Wij hebben op 4 mei 2016 een bestelling voor een proefpakket met uw gegevens ontvangen en de producten zijn naar het tijdens de bestelling opgegeven adres verstuurd.

    Bij deze bestelling heeft u zich tevens aangemeld voor ons abonnementsprogramma, dat is de reden waarom u het extra product van Horsepower heeft ontvangen.
    Meer informatie over het abonnement kan worden gevonden op onze productwebsite.

    Gelieve contact op te nemen met onze klantenservice nl@horsepowerplus.eu voor verdere ondersteuning.
    Wilt u in de de onderwerpregel "klachtenkompas" willen vermelden, zodat wij uw klacht met voorrang in behandeling kunnen nemen?

    De leveringsservice is per direct stopgezet.

    Hartelijk dank voor uw medewerking.

    Met vriendelijke groet,

    Horsepower+ support
  2. Auteur
    Hans
    Datum
    Ik heb inmiddels een email verstuurd naar genoemd email adres.
    Aangegeven dat ik totaal geen aanmelding gedaan heb voor een abonnementsprogramma zoals er beweerd wordt.
    Ook wil ik het pakket(zonder betaling van de verzendkosten) best terugsturen op voorwaarde dat het risico bij de leverancier ligt mocht het pakket kwijtraken.
    Dus hou a.u.b. op met deze onzin te verkondigen!
    Tevens een klacht ingediend bij het Europees Consumenten Centrum omtrent deze vorm van klantenwerving en benadering.
  3. Auteur
    Aliaz Cooperation Sia
    Datum
    Geachte H. Pos,

    Hartelijk dank voor uw bericht.

    U geeft aan een e-mail te hebben gezonden naar onze klantenservice.
    Heeft u een ticket ID van ons ontvangen?

    Graag horen wij zo spoedig mogelijk van u.

    Met vriendelijke groet,

    Horsepower+ support
  4. Auteur
    Hans
    Datum
    Ik geeft aan een e-mail te hebben gezonden naar jullie klantenservice.
    Ik heb nog geen ticket ID van jullie ontvangen?
  5. Auteur
    Hans
    Datum
    Ticket-ID: SL-111558
    Deze wordt vermeld in een zogenaamde automatische reactie van Horsepower+.
    Er is NIETS besteld, er wordt ook NIETS besteld en er wordt zeker NIET betaald voor iets wat NIET besteld is!

Ook een klacht indienen over Aliaz Cooperation Sia?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen