Klacht Aliaz Cooperation Sia: Niet bestelde pillen ontvangen van Horsepower

Hans

Vandaag voor de tweede keer een pot horsepower+ pillen ontvangen welke ik niet besteld heb. De eerste bestelling gelijk weer geretourneerd met een factuur van 21 euro en nu 169 euro. Ik ga dit dus niet betalen en wil het ook niet weer ontvangen!
Die onzin moet gewoon ophouden!!

Geen toezending meer van die pillen en ook geen onzinnige brieven.

Aliaz Cooperation Sia
    Geachte H. Pos,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Wij hebben op 4 mei 2016 een bestelling voor een proefpakket met uw gegevens ontvangen en de producten zijn naar het tijdens de bestelling opgegeven adres verstuurd.

Bij deze bestelling heeft u zich tevens aangemeld voor ons abonnementsprogramma, dat is de reden waarom u het extra product van Horsepower heeft ontvangen.
    Meer informatie over het abonnement kan worden gevonden op onze productwebsite.

Gelieve contact op te nemen met onze klantenservice nl@horsepowerplus.eu voor verdere ondersteuning.
    Wilt u in de de onderwerpregel "klachtenkompas" willen vermelden, zodat wij uw klacht met voorrang in behandeling kunnen nemen?

De leveringsservice is per direct stopgezet.

Hartelijk dank voor uw medewerking.

Horsepower+ support
    Hans
    Ik heb inmiddels een email verstuurd naar genoemd email adres.
    Aangegeven dat ik totaal geen aanmelding gedaan heb voor een abonnementsprogramma zoals er beweerd wordt.
    Ook wil ik het pakket(zonder betaling van de verzendkosten) best terugsturen op voorwaarde dat het risico bij de leverancier ligt mocht het pakket kwijtraken.
    Dus hou a.u.b. op met deze onzin te verkondigen!
    Tevens een klacht ingediend bij het Europees Consumenten Centrum omtrent deze vorm van klantenwerving en benadering.
    Aliaz Cooperation Sia
    Geachte H. Pos,

Hartelijk dank voor uw bericht.

U geeft aan een e-mail te hebben gezonden naar onze klantenservice.
    Heeft u een ticket ID van ons ontvangen?

Graag horen wij zo spoedig mogelijk van u.

Horsepower+ support
    Hans
    Ik geeft aan een e-mail te hebben gezonden naar jullie klantenservice.
    Ik heb nog geen ticket ID van jullie ontvangen?
    Ticket-ID: SL-111558
    Deze wordt vermeld in een zogenaamde automatische reactie van Horsepower+.
    Er is NIETS besteld, er wordt ook NIETS besteld en er wordt zeker NIET betaald voor iets wat NIET besteld is!

Ook een klacht indienen over Aliaz Cooperation Sia?