Opgelost door Aliaz Cooperation Sia: niet bestelde product ontvangen 2x

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 256517
Gebruiker
Koy LiFe
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik heb 2x Niet bestelde product ontvangen.
En Ik heb geprobeerd contact te krijgen met het bedrijf. Helaas wordt ik genegeerd. Het bedrijf doet maar wat. zonder mijn toesteminng.

De oplossing

Ik heb ze gebelt en emails gestuurd. Maar het helpt niet. Ik krijg een automatish bericht elke keer. Ik wil dat de verzending stopt. Want ik heb geen toestemming gegeven.

2 reacties

  1. Auteur
    Aliaz Cooperation Sia
    Datum
    Geachte Orhan Cetin,

    Hartelijk dank voor uw bericht.

    Op onze facturen staat het juiste e-mailadres vermeld. De reden dat u geen reactie van onze klantenservice mocht ontvangen, is dat u een onjuist e-mailadres heeft gebruikt. Over een telefonische klantenservice beschikken wij niet.

    Wij ontvingen op 17 februari 2017 een bestelling van u.
    In een privebericht sturen wij u de gegevens toe zoals deze door ons zijn ontvangen.

    U kunt de producten retour zenden naar

    Horsepower
    P.O 7044
    Eesti Post AS/Omniva
    Pallasti 28
    10001 Tallinn
    Estonia

    De facturen worden automatisch geannuleerd bij retour onvangst van de producten in ons magazijn.

    De leveringen zijn stopgezet.

    Hopend u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,

    Horsepower support
  2. Auteur
    Aliaz Cooperation Sia
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte Orhan Cetin,

    Hartelijk dank voor uw bericht.

    Ons e-mailadres is nl@horsepowerplus.eu.

    U kunt het tweede product retour zenden naar het vermelde adres.

    De leveringen zijn per 23 maart 2017 stopgezet.

    Hopend u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,

    Horsepower support

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Koy LiFe
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Aliaz Cooperation Sia?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen