Klacht Aliaz Cooperation Sia: Niet bestelde producten

# 195550
M.

Al eerder hebben wij een pakketje ontvangen van go white wat wij absoluut niet besteld hebben!! Hier ook een email over gestuurd. Naderhand toch een aanmaning ontvangen van de factuur. U begrijpt dat wij deze absoluut niet gaan voldoen en ik ben bereid de producten op U kosten terug te sturen. Ik zeg inderdaad productEN want vandaag gewoon weer een pakketje binnen gekregen, wederom niet besteld!!!!!

Zeer bijdehand en zoals ik hieronder mag vernemen in de klachten is dit niet de eerste keer dat dit gebeurd.. doe er iets aan! Ik verneem graag dat de facturen bij deze vervallen.

En ik hoop niks meer van u bedrijf te vernemen.

Aliaz Cooperation Sia
    Geachte heer Aartman,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Onze klantenservice heeft uw bericht van 8 november 2016 in goede orde ontvangen. U gaf aan producten van ons te hebben ontvangen, die niet door u zijn besteld.
    Hierop hebben wij u de bestelinformatie toegezonden zoals deze door ons op 7 oktober 2016 is ontvangen.
    Op 7 oktober 2016 is er tevens een abonnement aangemaakt, waardoor er een tweede zending naar u is verzonden (factuurnummer 401269341, naar u verzonden op 8 november 2016).
    Bij ontvangst van uw bericht op 8 november 2016 hebben wij dit abonnement direct stopgezet, echter konden wij de tweede zending niet meer tegenhouden.

Als bedrijf willen wij duidelijk stellen, dat wij geen interesse hebben in het versturen van onze producten naar personen die geen bestelling bij ons hebben geplaatst. Op 7 oktober 2016 hebben wij een bestelling ontvangen met uw persoonsgegevens. De bestelling is tot stand gekomen na het ingeven van uw persoonsinformatie en het accepteren van de Algemene Voorwaarden op onze website. Hierna zijn de producten naar het adres verzonden dat tijdens de bestelling is opgegeven.

Het komt helaas voor dat wij te maken krijgen met incidenten waarbij een bestelling wordt geplaatst in naam van iemand anders. Indien wij door de persoon in kwestie hierop worden gewezen, verwijderen wij direct de gegevens van deze persoon en stellen op basis van het IP-adres, waar de bestelling vandaan heeft plaatsgevonden, een onderzoek in. En, in sommige gevallen, wordt deze informatie aan de politie doorgegeven voor nader onderzoek.
    Indien u er zeker van bent, dat de informatie die is gebruikt om deze bestelling te plaatsen, niet door u is gegeven, verzoeken wij u vriendelijk het u toegezonden document in te vullen. Dit geeft ons de gelegenheid om uw factuur voortijdig in te trekken.

Hartelijk dank voor uw begrip en medewerking.

Gowhite support

Ook een klacht indienen over Aliaz Cooperation Sia?