Opgelost door Aliaz Cooperation Sia: Niets besteld, niet ontvangen, wel facturen

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 169079
Gebruiker
CJ
Datum
6 reacties

Details

De klacht

Inzake een onbekend product HorsePower hebben wij facturen en inmiddels aanmaningen gehad. Het bedrijf is niet te bereiken omdat er geen telefoonnummer staat.
Er is wel een mail uitgestuurd en een ontvangstbevestiging ontvangen.
Thank you for contacting us. This is an automated response confirming the receipt of your ticket. One of our supporters will get back to you as soon as possible. For your records, the details of the ticket are listed below. When replying, please make sure that the ticket ID is kept in the subject line to ensure that your replies are tracked appropriately.
Ticket ID: FW-728161
Subject: HorsePower / niet besteld

De oplossing

Op welke wijze kan dit gestopt worden, zonder dat er werkelijke problemen ontstaan.

6 reacties

  1. Auteur
    Aliaz Cooperation Sia
    Datum
    Geachte Chris Ering,

    Hartelijk dank voor uw bericht.

    Wij hebben uw bericht op 23 mei 2016 via onze klantenservice in goede orde ontvangen en hebben u ook reactie gegeven (ticket ID FW-728161).

    Wilt u zo spoedig mogelijk reageren op onze reactie?

    Met vriendelijke groet,


    Horsepower+ support
  2. Auteur
    CJ
    Datum
    Inmiddels heb ik een nieuwe mail verstuurd ->FW-728161 Re: HorsePower / niet besteld
    twee facturen, t.w. R400846795 en R400892478. Wij benadrukken nogmaals dat wij nimmer iets besteld hebben en ook nooit iets hebben ontvangen. Ook is er nooit iets aangemeld voor een programma. Het advies mail en advies, een link te openen welke direct werd geweigerd door de beveiliging welke prive / zakelijk op de server van ons systeem
  3. Auteur
    Aliaz Cooperation Sia
    Datum
    Geachte Chris Eringfeld,

    Hartelijk dank voor uw bericht.

    Wij hebben u de bestelinformatie nogmaals toegestuurd.
    Wij vernemen graag uw reactie.

    Met vriendelijke groet,


    Horsepower+ support
  4. Auteur
    CJ
    Datum
    Zojuist een nieuwe mail gedaan: 23052016 22.45 ->Bijlage niet correct, misbruik. Daarnaast melding € 21,00 echter fact € 169,00.
    Nimmer iets besteld, ook nooit iets ontvangen. Wij hebben geen pakketten ontvangen, ook geen documentatie, leverbewijzen ed. Wij betalen wij nooit achteraf, niet aan de deur maar via Ideal of creditcard.
  5. Auteur
    Aliaz Cooperation Sia
    Datum
    Geachte Chris Eringfeld,

    Hartelijk dank voor uw bericht en onze excuses voor dit ongemak.

    Wij hebben u op 24 mei 2016 via onze klantenservice laten weten dat wij de facturen hebben geannuleerd.

    De aanmaningen kunt u als niet verzonden beschouwen.

    Hopend u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en uw klacht naar tevredenheid te hebben afgehandeld.

    Met vriendelijke groet,

    Horsespower+ support
  6. Auteur
    CJ
    Datum
    De beoordeling is neutraal. Ik ben content met de snelle oplossing, maar ik vind het vreemd dat wij rekeningen hebben ontvangen zonder een bestelling.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
CJ
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Aliaz Cooperation Sia?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen