Klacht Aliaz Cooperation Sia: Niks besteld, maar wel een pakketje ontvangen

HillHouse

Ik heb ook een pakketje ontvangen waarvoor ik 67 euro moet betalen. Nooit wat besteld dus ik ga zeker niet betalen. Ondertussen is er een aanmaning gekomen met 10 euro extra kosten.
Ik heb meerdere keren gemaild en krijg soms wel wat terug.. maar soms ook niet.
Ik wens dat de facruur wordt ingetrokken en dat ze mijn gegevens verwijderen. Ik stuur niks terug, want ook dan draai ik op voor extra kosten.
Mijn gegevens:
Bas van den Berg
Factuurnummer: R401308756

Ze kunnen de tandbleekstrips terug krijgen als ze me een gefrankeerde enveloppe sturen. Maar nogmaals... Ik weiger voor kosten op te draaien.

Bij deze verzoek ik dan ook vriendelijk om mij niet meer te benaderen en mijn gegevens nooit meer te gebruiken. Want ik ga echt niet betalen voor iets wat door gedwongen verkoop wordt aangeboden.

Als ze me een gefrankeerde enveloppe sturen krijgen ze de tandbleekstrips terug.. zo niet dan gooi ik ze weg.

Ik ben er echt helemaal klaar mee. De taal in de brieven ruikt naar oplichting. " Wij hebben u gewaarschuwd dat we nog geen betaling hebben ontvangen..." Klinkt onprofessoineel.
Ik blijf het zeggen... Wis mijn gegevens en stop met het sturen van brieven of aanmaningen. Ik heb nooit wat besteld. Ik ga niet betalen. En stuur alleen wat terug als ik daar geen kosten voor maak.

M.vr.gr.

Bas

Dat ze mijn gegevens verwijderen uit alle databases. Dat ze de factuur annuleren. Dat ze me nooit meer brieven of emails sturen. Ik wens geen enkele connectie te hebben met deze mensen/dit bedrijf.
En dat ze een gefrankeerde enveloppe sturen zodat ik de tandbleekstrips retour kan zenden.

HillHouse
    Ik zie helemaal nergens bewijs dat ik iets bij jullie heb besteld. En ik ben er nu ook wel klaar mee. Ik zal na mijn vakantie (13-03-2017) juridische hulp inschakelen.

Ook een klacht indienen over Aliaz Cooperation Sia?