Klacht Aliaz Cooperation Sia: Nummer 401312463

Abdellah

Hey dit ik de. Niet meot sotpen es neit stoep ik ga naar potis

Nan klaar

Aliaz Cooperation Sia
    Geachte Abdellah Mosati,

Bedankt dat u contact met ons opneemt, we waarderen het zeer.

Wij ontvingen op 15 november 2016 een bestelling van u. Voor deze bestelling mochten wij ook een betaling van u ontvangen.

Bij deze bestelling heeft u zich aangemeld voor ons abonnementsprogramma, dat is de reden waarom u de extra producten van GoWhite heeft ontvangen. Gedetailleerde informatie over het abonnement kan worden gevonden in onze Verkoopvoorwaarden op onze product website: http://nl.gowhite.eu?terms#subscription

Uw aanmelding voor automatische toekomstige leveringen voor GoWhite is beëindigd! De laatste levering is u op 10 april 2017 toegezonden.

U kunt de ontvangen producten retour sturen naar:

GoWhite
    P.O 7044
    Eesti Post AS/Omniva
    Pallasti 28
    10001 Tallinn
    Estonia

Als u nog steeds geïnteresseerd bent in het abonnement, dan willen wij u graag 50% korting geven op het factuur bedrag.

Laat het ons weten als u geïnteresseerd bent in de korting, en wij zorgen ervoor dat we het bedrag reduceren na uw bevestiging.

Gedetailleerde informatie over de bestelling is te vinden in de Verkoopvoorwaarden op onze productwebsite - http://nl.gowhite.eu?terms

Wij kijken uit naar uw antwoord,

Vriendelijke groet,

Gowhite support

Ook een klacht indienen over Aliaz Cooperation Sia?