Klacht Aliaz Cooperation Sia: Onbesteld pakketje bezorgd Horsepower. (2 x inmiddels).

PPPPP

30-03 een brief ontvangen met een aanmaning, van Horsepower plus, totaal 21,00E. Niets betaald, niets besteld, bedrijf totaal onbekend. 2 Weken na ontvangst brief, een pakketje ontvangen met een potje pillen van DHL parcel. Ongeopend gelaten. Niets besteld, niets betaald. Adres proberen te achterhalen, is een postadres. Afz uit land Estonia. Email adres op brief bestaat niet. Geen tel.nr. dus bellen kan ook niet. Kan dus niets terug sturen of mailen of wat dan ook. Melding bij politie gemaakt. Nu zojuist (2 dagen na ontvangst eerste pakket, het tweede pakketje ontvangen) deze direct retour gegeven aan DHL. Dit pakje paste door de brievenbus, en bevatte een doosje pillen.
Ben niet van plan om ook maar iets te betalen. De postcode klopt niet eens.
Kan de klacht ook niet zelf bij dit bedrijf plaatsen.

Niets meer leveren.
Geen aanmaningen.
Een bevestiging dat wij niets verschuldigd zijn.
Als laatste de wens totaal geen contact meer met dit bedrijf te hebben.

PPPPP
    Zojuist een tweede aanmaning gekregen van het eerste pakketje, nu met een verhoging van 10,00 E.
    Geachte Esther van der Tak,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Wij zijn enkel geïnteresseerd in het zenden van onze producten naar klanten die een bestelling bij ons hebben geplaatst.
    Wij hebben op 29 februari 2016 een bestelling van u ontvangen en de producten zijn op 9 maart 2016 naar het opgegeven adres verstuurd.

Bij deze bestelling heeft u zich tevens aangemeld voor ons abonnementsprogramma, dat is de reden waarom u het extra product van Horsepower heeft ontvangen.
    Meer informatie over het abonnement kan worden gevonden op onze productwebsite waar u uw bestelling heeft geplaatst.

De automatische leveringsservice hebben wij per direct stopgezet.

Gelieve contact op te nemen met onze klantenservice be@horsepower.eu (het e-mailadres staat op de facturen vermeld) voor verdere ondersteuning.

Hartelijk dank voor uw medewerking.

PPPPP
    *Ik heb nooit een bestelling geplaatst naar U bedrijf.
    *Adres en postcode klopt niet van ons adres.
    *Het opgegeven mailadres klopt niet van U, is al eerder vermeld
    Ik kan U dus niet mailen
    *Productiewebsite???? Niet bekend bij mij, ook geen abonnementsprogramma bekend of( gewenst.)

Mvg
    Geachte Esther van der Tak,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Wij hebben gedurende een korte periode technische moeilijkheden met ons e-mailadres ondervonden, wat verklaart waarom uw e-mailbericht niet kon worden bezorgd. Onze excuses voor het ongemak dat dit heeft veroorzaakt.

Gelieve contact op te nemen met onze klantenservice nl@horsepowerplus.eu voor verdere ondersteuning.
    Wij kunnen u dan in een privébericht de bestelfinformatie toezenden.

Hopend u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

PPPPP
    Toch knap: 29-03 een zogenaamde bestelling ontvangen, en de dag daarop een aanmaning ontvangen van U.
    Aangezien ik al 2 X!! eerder heb vermeld dat ik U niet kan bereiken onder dit email adres is mailen onmogelijk.
    U bent enkel geïnteresseerd in klanten die interesse hebben in U producten. Dat zijn wij niet, ik wil niets met Uw bedrijf te maken hebben.
    Geachte Esther van der Tak,

Hartelijk dank voor uw bericht en onze excuses voor het ongemak.

Wij hebben de facturen geannuleerd en u kunt de aanmaningen negeren.
    Wij verzoeken u vriendelijk contact op te nemen met onze klantenservice be@horsepowerplus.eu zodat wij u alsnog de bestelinformatie kunnen toezenden.

Hopend u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Geachte Esther van der Tak,

Wij hopen uw klacht naar tevredenheid te hebben afgehandeld.

Wij sluiten dit dossier.

Horsepower+ support

Ook een klacht indienen over Aliaz Cooperation Sia?