Opgelost door Aliaz Cooperation Sia: onbestelde afslankpillen binnengekregen

anvi

Ik heb op 5 april een pakketje binnengekregen met afslankpillen, deze nooit besteld.
Factuur 198 euro, of ik dit wil betalen!! mail gestuurd naar fatkiller.nu maar geen reactie, telefoonnummer niet bekend. pakketje retour gestuurd naar adres in duitsland, nu wil in dat die 198 euro wel van mijn naam af is. gezien de vele klachten vrees ik voor verdere facturen en of aanmaningen terwijl ik dit niet besteld heb

Ik wil van dit contract af, dat die 198 euro van mijn naam af is.

Geachte Annica Vincke,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Wij zijn enkel geïnteresseerd in het zenden van onze producten naar klanten die een bestelling bij ons hebben geplaatst.
    Wij hebben op 23 maart 2016 een bestelling van u ontvangen en de producten zijn op naar het opgegeven adres verstuurd.

Wij hebben u een reactie per e-mail verstuurd (ticketnummer BC-844463) waarin u de bestelinformatie aantreft.

Fatkiller support
    Beste,
    Ik weet zeker dat ik geen bestelling heb geplaatst!! En anders al zeker niet door mij!! Wie betaald er nou 198 euro voor wat pillen!
    Wat gaan jullie doen om dit op te lossen?? Pillen zijn retour nu alleen die factuur nog van mijn naam.

groet a vinke
    anvi
    ik heb u zojuist mail terug gestuurd met als bijlage de retour verzendbon van het pakketje..
    Het pakket is retour gedaan op 5 april naar
    postfach 2719
    36243 Niederaula
    Germany
    Daar kunt u het pakket ophalen!!!!
    Deze onzin moet stoppen!
    Politie heb ik inmiddels ingelicht over deze rare praktijken!!
    Geachte Annica Vincke,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Wij hebben het product in goede orde in ons magazijn ontvangen.
    De factuur is door ons geannuleerd.

Hopend u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Fatkiller support
    anvi
    Tevreden is een groot woord, ik hoop van ganse harte dat aliaz zich er aan houdt!!

anvi

Ook een klacht indienen over Aliaz Cooperation Sia?