Klacht Aliaz Cooperation Sia: ongevraagd bestelling GoWhite ontvangen

# 196875

ongevraagd bestelling GoWhite ontvangen. facturnummer 401271296
Zie op internet dat mijn dochter de zoveelste slachtoffer van uw bedrijf is.

vernietigen factuur en de gegevens van mijn dochter.

Aliaz Cooperation Sia
    Geachte D. van Emmerik,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Wij ontvingen op een bestelling op 8 november 2016 naam van Dione Van Emmerik en de producten zijn naar het tijdens de bestelling opgegeven adres verstuurd.

Gelieve contact op te nemen met onze klantenservice nl@gowhite.eu voor verdere ondersteuning. Wilt u hierbij uw factuurnummer in de onderwerpregel vermelden? Wij kunnen uw klacht dan met voorrang in behandeling nemen.

Hartelijk dank voor uw medewerking.

Gowhite support

info@avem.nl
    Jullie lezen mijn klacht niet en antwoorden met een auto reply.
    Ik wil enkel en alleen hier een bevestiging dat jullie ophouden....wil geen contact via jullie platform.
    ook nooit gedaan...
    Enige wat ik hier wil aangeven is facturnummer 401271296 (nog geen eens fatsoenlijk nederlands geschreven).
    Graag alles annuleren/verwijderen ik wens niet in jullie bestand voor te komen.
    GRAAG bevestiging !
    Aliaz Cooperation Sia
    Geachte D. van Emmerik,

Hartelijk dank voor uw bericht.

U heeft aangegeven producten van ons te hebben ontvangen die niet door u zijn besteld.

Als bedrijf zijn wij niet geïnteresseerd in het versturen van onze producten naar personen die geen bestelling bij ons hebben geplaatst.

Wij hebben op 8 november 2016 een bestelling ontvangen met de persoonsgegevens van Dione Van Emmerik. De bestelling is tot stand gekomen na het ingeven van haar persoonsinformatie en het accepteren van de Algemene Voorwaarden op onze website.
    Hierna zijn de producten naar het adres verzonden dat tijdens de bestelling is opgegeven.
    Wij zouden u graag in een privébericht een overzicht toezenden van de gegevens zoals deze door ons zijn ontvangen. Wij verzoeken u hiervoor contact op te nemen met onze klantenservice nl@gowhite.eu.

Het komt helaas voor dat wij te maken krijgen met incidenten waarbij een bestelling wordt geplaatst in naam van iemand anders. Indien wij door de persoon in kwestie hierop worden gewezen, verwijderen wij direct de gegevens van deze persoon en stellen op basis van het IP-adres, waar de bestelling vandaan heeft plaatsgevonden, een onderzoek in. En, in sommige gevallen, wordt deze informatie aan de politie doorgegeven voor nader onderzoek.

Graag horen wij van u (na het inzien van deze informatie) of de informatie onjuistheden bevat en of er sprake is van misbruik van de persoonsgegevens van Dione. Wij kunnen de factuur na uw reactie voortijdig intrekken.

Hartelijk dank voor uw begrip en medewerking.

Gowhite support
    info@avem.nl
    ten eerste zie ik echt niets staan in de geschiedenis van de laptop.
    Ten tweede zie ik zoveel klachten over uw bedrijf op internet, dat er blijkbaar echt iets fout is met uw manier van werken.
    Ten derden heb ik hierbij mijn klacht gedeponeerd bij de Consumentenbond en het programma Kassa.
    Nogmaals: ik heb geen overeenkomst met uw bedrijf en dit is ook de reden dat ik niet betaal.
    Graag bewijslast van uw zijde dat er wel een overeenkomst is.
    Graag mijn gegevens annuleren/verwijderen!

info@avem.nl
vernietigen factuur en de gegevens van mijn dochter.

Ook een klacht indienen over Aliaz Cooperation Sia?