Klacht Aliaz Cooperation Sia: Ongevraagd bestelling ontvangen van Horsepower Aliaz

Peter

17 februari 2016 hebben mijn buren via dhl een pakketje aangenomen van Horsepower welke was geadresseerd op mijn adres maar ten name van een voor mij onbekend persoon. Ik heb dhl verzocht het pakketje kosteloos retour te nemen maar dit doen ze niet. Onlangs heb ik een brief van Horsepower ontvangen. Deze heb ik ik retour afzender Gestuurd. Vandaag 11 maart 2016 heb ik echter wederom een pakketje ontvangen van Horsepower. Het pakketje was door dhl gewoon voor de deur gelegd. Ik was niet thuis en het pakketje past niet door de brievenbus. Beide pakketjes zijn ongevraagd verzonden door Horsepower!

Ik heb geen idee hoe Horsepower aan mijn adres komt. Ik heb zelf niets besteld en de tenaamstelling klopt ook niet.

Stop met verzenden pakketjes naar mijn adres en kom de twee eerder verzonden pakketjes ophalen.

Geachte Peter Berkhout,

Bedankt voor uw reactie, en onze excuses voor het ongemak.

Wij hebben geen interesse om producten te verzenden naar klanten die geen bestelling hebben geplaatst.

Wij adviseren u om contact op te nemen met de klantenservice,

U kunt dit doen via het volgende email adres te gebruiken: nl@horsepowerplus.eu

Vergeet niet uw factuurnummer te vermelden.

Graag helpen wij u verder,

Vriendelijke groet,
    Peter
    Dank voor de reactie. Ik ben geen klant van u en hoef dus ook niet met uw klantenservice contact op te nemen. Het betreft factuurnummers 400766608 en 400802810 op naam van 'Herman Hoogevorst'. Ik ken deze persoon niet, woont hier niet en heeft hier ook nooit gewoond. Ik heb niets via uw website besteld. Uw zending was dus ongevraagd en zie ik als ongevraagde reclame.
    Aangezien u hier heeft gereageerd, heeft u kennis genomen van mijn klacht. Elke volgende zending van u zal ik vernietigen.
    Geachte Herman Hoogervorst,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Wij hebben op 5 februari 2016 een bestelling ontvangen op naam van Herman Hoogevorst met uw adresgegevens.

Wij verzoeken u contact op te nemen met onze klantenservice zodat wij u de bestelinformatie kunnen toezenden. U kunt dit doen via het volgende email adres te gebruiken: nl@horsepowerplus.eu en o.v.v. het factuurnummer.

Wij kunnen u dan verder helpen.

Vriendelijke groet,

Peter
    Fijn dat u ook heeft vastgesteld dat IK (Peter Berkhout) dus geen bestelling bij u heb geplaatst. Zoals eerder gemeld ken ik 'Herman Hoogevorst' niet en is deze persoon ook niet woonachtig op mijn adres.
    Ik hoef de bestelinformatie niet van u te ontvangen, aangezien ik niets bij u heb besteld.
    Nogmaals: Ik ben geen klant van u en ben dit ook niet van plan te worden. Ik hoef dus ook geen contact met uw klantenservice op te nemen.
    Gelieve geen post meer naar mijn adres te zenden!

Geachte Herman Hoogervorst,

Hartelijk dank voor uw e-mailbericht.

Wij verzoeken u nogmaals vriendelijk contact met onze klantenservice op te nemen. Wij kunnen u dan de informatie toezenden die wij hebben ontvangen (zoals de datum en het tijdstip waarop de bestelling heeft plaatsgevonden en de locatie en het IP-adres waar de bestelling vandaan heeft plaatsgevonden).

Helaas komt het voor dat er misbruik wordt gemaakt van persoonsgegevens.
    Wij zouden dit graag samen met u oplossen.

Uiteraard hebben wij de leveringen per direct stopgezet.

In afwachting van een reactie uwerzijds,

met vriendelijke groet,

Peter
    Ik weet niet welk gedeelte van mijn informatie u niet begrijpt, maar ik zal nog één poging wagen. Ik ben herman hoogevorst niet dus u spreekt de verkeerde persoon aan. Ik waarschuw u wel. Alle vanaf heden door mij te maken (juridische) kosten zullen op u worden verhaald.

Ook een klacht indienen over Aliaz Cooperation Sia?