Klacht Aliaz Cooperation Sia: Ongevraagd een pakketje ontvangen

Jessica

Ik heb vandaag 26-aug- 2016 ongevraagd een pakket ontvangen ik bestel nooit iets van sites, en zeker niet zoiets en al helemaal niet met een rekening t.w.v €169,- !! En te betalen voor 5-9-2016!!

Ik weiger om ook maar iets te betalen, kan geen gegevens van jullie vinden, en de factuur, of iets wat er op moet lijken is onvolledig en dus daardoor kan niemand er wat mee!! En ook omdat ik niet in staat ben zoiets te betalen, zeg ik ook tevens direct maar een evt contract wat hier waarschijnlijk achter zit per direct op!! en wens verder geen nieuwe verzendingen of facturen te ontvangen!!

Aliaz Cooperation Sia
    Geachte Jessica Elzenga,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Wij hebben uw bericht via onze klantenservice in goede orde ontvangen.

Wij hebben u een reactie gegeven waarin wij u de bestelinformatie hebben toegezonden (ticket ID LB-030949) en instructies voor retourzending.

Uw gegevens zijn uit onze database verwijderd.
    U ontvangt geen producten meer van ons.

Hopend u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Fatkiller support
    Aliaz Cooperation Sia
    Geachte Jessica Elzenga,

In uw reactie heeft u aangegeven dat er sprake is van misbruik van uw persoonsgegevens.

Wij hebben het product inmiddels retour ontvangen en wij hebben de factuur voor u geannuleerd.

Hopend u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en uw klacht naar tevredenheid te hebben afgehandeld.

Fatkiller support