Klacht Aliaz Cooperation Sia: Ongevraagd paketje ontvangen met bedraag van€337,90!

S

aan horse power aliaz

Beste mevrouw meneer,

Onlangs heeft mijn zoon vandaag op 5 april 2019 ongevraagd een pakketje ontvangen van horse power plus en krijgt nu aanmaning. Hij heeft dit product niet besteld maar krijgt een bedrag van €337,90 om te betalen met factuurnummer ALSH1202744
Het kan toch niet de bedoeling zijn dat mensen ongevraagd produkten ontvangen en er dan forse bedragen voor moeten betalen en aanmaningen krijgen.
Graag zou ik dan ook zien dat dit per direct stopt en hij hier niet meer lastig mee gevallen wordt.

Ik verzoek u dan ook om op korte termijn een bevestiging te sturen dat deze factuur/ aanmaning als niet verzonden beschouwd kunnen worden en hij in de toekomst niet meer lastig gevallen wordt met deze praktijken.

S.Ismajlova

Ik verzoek u dan ook om op korte termijn een bevestiging te sturen dat deze factuur als niet verzonden beschouwd kunnen worden en hij in de toekomst nuet meer lastig gevalen wordt met deze praktijken.

Aliaz Cooperation Sia
    Geachte dhr./mw. Ismajlova,

We nemen dit soort verzoeken zeer serieus want het is niet in ons belang om bestellingen te verzenden aan personen onder de 18 jaar.

We hebben de factuur geannuleerd en u hoeft deze niet te voldoen!

Wij verzoeken u vriendelijk de goederen terug te sturen naar:

Fast Support
    Aasa tee 3, Loo alevik,
    Jõelähtme vald,
    Harju maakond, 74201
    Estonia

Alvast hartelijk dank voor uw medewerking en bedankt voor uw begrip!

S
    Goede middag.

Ik was er op het postkantoor om uw pakje retour te sturen.
    Nu rekenen ze hier 18,95 verzendkosten voor.
    Dit ga ik natuurlijk niet betalen voor iets wat ik niet besteld heb.
    Hoe gaan wij dit oplossen?
    Heeft u misschien antwoordnummer?
    Postkantoor vroeg naar akortng die u in bijlage kunt terug vinden. Als u dat kunt geven is ook goed dan kan ik terugsturen.
    Graag uw reactie.

S.Ismajlova

Ook een klacht indienen over Aliaz Cooperation Sia?