Klacht Aliaz Cooperation Sia: Ongevraagd pakket fatkiller

Zuzana

Ik kreeg vandaag 08/10/2016 een pakketje binnen van jullie met afslankpillen er in terwaarde van €198,00. Nu heb ik ook mijn gegevens bij jullie op de site ingevuld maar nooit en dan ook nog nooit wat besteld! Nu lees ik meer klachten over jullie. Nu snappen jullie natuurlijk dat ik de rekening niet ga betalen! Aangezien ik nooit wat bij jullie heb besteld. Aangezien ik tijdens het invullen van mijn gegevens de site heb beeindigd.
Nu wil ik graag hier een oplossing voor hebben! En graag zo snel mogelijk.
Met vriendelijke groeten Zuzana

Bestelling terug retouren zonder enige kosten!

Aliaz Cooperation Sia
    Geachte Zuzuna Papouskova,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Wij zijn enkel geïnteresseerd in het zenden van onze producten naar klanten die een bestelling bij ons hebben geplaatst.
    Wij hebben op 1 oktober 2016 een bestelling van u ontvangen en de producten zijn naar het tijdens de bestelling opgegeven adres verstuurd.

Gelieve contact op te nemen met onze klantenservice nl@fatkiller.nu voor verdere ondersteuning. Wilt u hierbij uw factuurnummer in de onderwerpregel vermelden? Wij kunnen uw klacht dan met voorrang in behandeling nemen.

Hartelijk dank voor uw medewerking.

Fatkiller support

Ook een klacht indienen over Aliaz Cooperation Sia?