Klacht Aliaz Cooperation Sia: Ongevraagd pakketje

Grein

Ik heb ongevraagd een pakketje gekregen met Horse Power + XXXL-Formula, en daarbij een rekening van € 169,00 en een aanmaning van € 21,00. De geadresseerde op de enveloppe klopt ook niet, deze woont niet op ons adres. Ik heb dit pakketje niet besteld, en nooit mijn gegevens bij jullie achtergelaten voor een proefpakketje of iets dergelijks.
Graag een passende oplossing aangezien ik hier nooit om gevraagd heb.

Gelieve geen rekeningen, aanmaningen en producten te sturen en huidige rekening en aanmaning nietig verklaren.

Hartelijk dank voor uw bericht.

Wij hebben op 16 mei 2016 een bestelling van u ontvangen voor een proefpakket en de producten zijn op 18 mei 2016 naar het opgegeven adres verstuurd.

Bij deze bestelling heeft u zich tevens aangemeld voor ons abonnementsprogramma, dat is de reden waarom u het extra product van Horsepower heeft ontvangen.
    Meer informatie over het abonnement kan worden gevonden op onze productwebsite.

Het abonnement is per direct stopgezet.

Gelieve contact op te nemen met onze klantenservice nl@horsepowerplus.eu voor verdere ondersteuning. Wilt u hierbij klachtenkompas in de onderwerpregel vermelden? Wij kunnen uw klacht dan met voorrang in behandeling nemen.

Beste,

Zoals ik al gezegd had in mijn eerste klacht heb ik bij jullie niets besteld ook geen proefpakketje, aangezien ik jullie product niet ken ik ook totaal niet nodig heb. De naam boven de rekening klopt ook niet. Een mail naar jullie klantenservice was al verstuurd voordat ik een klacht aangemaakt heb op het klachtenkompas en tot op heden heb ik hier nog geen reactie op gehad. Ik ga er van uit dat het bij deze opgelost is en ik van jullie geen rekeningen en pakketjes meer ontvang.

Hartelijk dank voor uw bericht.

U geeft aan de klacht bij onze klachtenservice te hebben gemeld.
    Kunt u ons het ticket ID doorgeven, zodat wij de klacht in behandeling kunnen nemen?

Wij horen graag van u.

Beste,

Zoals ik in mijn vorige reactie gezegd heb, had ik al een mail naar de klantenservice gestuurd, maar hier nog steeds geen reactie op heb ontvangen. Tot vandaag heb ik ook nog geen reactie gehad. Inmiddels zijn er al weer 2 aanmaningen van jullie binnen gekomen, op naam van Bart Bekkers, die ook niet eens op ons adres woont. Ik ga er van uit dat jullie stoppen met sturen van jullie producten en aanmaningen/rekeningen, en het hierbij netjes afsluiten!

Hartelijk dank voor uw bericht.

U geeft aan de klacht bij onze klachtenservice te hebben gemeld. De klantenservice reageert doorgaans binnen 1 a 2 werkdagen en er is geen achterstand in de verwerking van de tickets. Op uw naam hebben wij geen e-mail ontvangen. Heeft u het juiste e-mailadres gebruikt nl@horsepowerplus.eu ?

Wij horen graag van u.

Horsepower+ support

Ook een klacht indienen over Aliaz Cooperation Sia?