Klacht Aliaz Cooperation Sia: Ongevraagd pillen toezenden

Erjan

Ik krijg ongevraagd goeder toegestuurd waar mee ik schijnbaar een leuter als van een paard kan krijgen, nou ik ben happy met wat ik nu heb!

Inmiddels ook de aanmaningen en soms we 4 tegelijk! begint dus dermate irritant te worden

Laatste aanmaning 198,90 wat denken jullie dat ik dat ga betalen! ik dacht het niet.

Tot nu toe gooi ik alles gewoon weg, ik heb er immers niet om gevraagd, maar ik geef u nu een week de tijd om dit op te lossen zo niet ga ik aangifte doen. Stelletje malloten!

Ik hoop van harte dat NIEMAND dit werkelijk betaald.

Hier me ophouden!!!! ander ga ik aangifte doen!

Aliaz Cooperation Sia
    Beste dhr. Goossen,

Bedankt voor het melden van de klacht.

Er is destijds akkoord gegaan met een aanbod van gratis HorsePower+ pillen waar u enkel voor de verzendkosten en factuurkosten betaalt. Daarmee schrijft u zich tevens in voor maandelijkse leveringen tegen de volle prijs.

We hebben het abonnement stop gezet en zullen de zaak sluiten. Er zijn in totaal twee zendingen verstuurd.

We verzoeken u vriendelijk om de ontvangen producten te retourneren naar het adres op de factuur. Bij iedere bestelling zit een factuur.

Mocht u verdere vragen hebben, dan kunt u een email sturen naar mail@fastsupport.eu.

Aliaz Klantenondersteuning

Erjan
Uiteindelijke oplossing Ik ga niets terug sturen, omdat ik hier nooit om gevraagd hebt! Maar als u zegt dat ik voor deze "pillen" akkoord ben gegaan dan zie of hoor ik dat graag, laat maar zien waar ik een handtekening onder heb gezet.