Klacht Aliaz Cooperation Sia: Ongevraagde aanmaningen zonder iets besteld te hebben

Missixiiee

Ik krijg steeds ongevraagd aanmaningen van iets wat ik helemaal niet heb besteld. Ik heb ook al meerdere emails gestuurd maar er word nergens op gereageerd.

Ik wil dat dit ophoud en dat jullie mij met rust laten. !

Aliaz Cooperation Sia
    Geachte Sharon Harmes,

Hartelijk dank voor uw bericht.

U geeft aan diverse e-mails naar onze klantenservice te hebben gezonden en nooit een reactie te hebben ontvangen.

Graag wijzen wij u op het volgende.
    Op 4 februari 2017 ontving onze klantenservice uw eerste e-mailbericht. Hierop heeft binnen 4 minuten een reactie van ons ontvangen.
    Wij verzochten u ons het factuurnummer door te geven, waarop wij geen reactie meer van u mochten ontvangen.
    Uw tweede bericht van 26 februari 2017 ontving onze klantenservice ook in goede orde. Op dit bericht gaven wij u een reactie binnen anderhalf uur.
    Ook op uw derde bericht van 26 februari 2017, uw vierde en vijfde bericht van 27 februari 2017 ontving u van ons binnen een uur een reactie.

Inmiddels hebben wij u instructies gegeven voor retourzending van de producten.
    De facturen worden geannuleerd bij ontvangst van de producten in ons magazijn.

Wij hebben u medegedeeld dat u geen producten meer van ons zult ontvangen.

Hopend u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Gowhite support

Ook een klacht indienen over Aliaz Cooperation Sia?