Klacht Aliaz Cooperation Sia: ongevraagde pakketje gowhite aan minderjarige

content Niet opgelost
As1970

Op 30-12-2016 heeft mijn minderjarige dochter van 10 jaar ongewenst en ongevraagd een product van jullie ontvangen. Het betreft GoWhite Advanced Teeth Whitening Strips 12 stuks met een factuur van 67 Euro.

Hierbij wil ik jullie laten weten dat wij hiervoor geen toestemming hebben gegeven. Er is daarom geen overeenkomst tot stand gekomen. Ik beschouw het door u toegestuurde product en factuur dan ook als ongewenst en ongevraagd.

Volgens de wet is er toestemming nodig om een overeenkomst tot stand te laten komen. Ook mag de verkoop van producten niet misleidend of agressief zijn. Dit staat in de Wet Oneerlijke Handelspraktijken. Ongevraagd producten sturen en vragen om betaling of terugsturen van producten is een oneerlijke handelspraktijk.

Ik verzoek u daarom ook per direct de ongevraagde bestelling te annuleren en het factuur te vernietigen en daarnaast onze gegevens uit uw database te verwijderen.

Daarnaast verzoek ik u ook om een reactie binnen twee weken en verwacht geen verdere rekeningen of producten van uw bedrijf te ontvangen.

Ik zal het ongevrgaagde en onbestelde product ook niet retourneren, mits u de verzendkosten vergoed.
Bedrijf st

DE OPLOSSINGOngevraagde bestelling annuleren. Factuur ongedaan maken/vernietigen. Persoons en -adresgegevens uit de database verwijderen. kosten voor eventuele retourzending te betalen.

Aliaz Cooperation Sia
    Geachte A Salkanovic,

Hartelijk dank voor uw bericht en onze excuses voor onze late reactie.
    Door de wijzigingen van de website van Klachtenkompas waren wij niet in staat om eerder op uw bericht te reageren.

We nemen dit soort verzoeken zeer serieus want het is niet in ons belang om bestellingen te verzenden aan personen onder de 18 jaar.

We hebben de factuur geannuleerd en u hoeft deze niet te voldoen!

Wij verzoeken u vriendelijk de goederen terug te sturen naar:

GoWhite
    P.O 7044
    Eesti Post AS/Omniva
    Pallasti 28
    10001 Tallinn
    Estonia

Helaas laten onze voorwaarden het niet toe om retour kosten te betalen en/of te vergoeden.
    Daarentegen is het retour afzender sturen van de producten in de meeste gevallen gratis.

Wij hebben de gegevens van uw dochter uit onze database verwijderd.

Alvast hartelijk dank voor uw medewerking en bedankt voor uw begrip!

Gowhite support
    As1970
    Gelieve een retouradres geven zodat ik het GRATIS terug kan sturen want ik wil dit niet betalen.Bij vorbaat dank
    As1970
    Nog steeds in afwachting van jullie reactie over gratis terug zending van ogevraagde pakketje ,met groet.
    As1970
    Nog steeds geen reactie op mijn vraag i.v.m.gratis retour zending?
    As1970
    Nog steeds aan het wachten op reactie...

As1970

Ook een klacht indienen over Aliaz Cooperation Sia?