Opgelost door Aliaz Cooperation Sia: Ongevraagde producten ontvangen die ik niet heb besteld.

content Opgelost
Rupert

Proefpakketje zonder bestelling ontvangen en getest echter zonder enig resultaat. Vervolgens is hier een factuur voor gekomen van € 39,90 nr ALSH1154560 dat daarna is verhoogd naar 79,90 door herinnerings-, aanmanings-, en incassokosten. Daarna is ook nog eens ongevraagd een pakket geleverd twv € 188,90 + aanmaningskosten van 10,00 factuur ALSH1189711. Dit pakket is retour afzender gegaan. Wederom is hiervoor geen bestelling geplaatst. Bellen is niet mogelijk en de reactie na een mail is standaard en geantidateerd. Ik wens niet te betalen voor zaken die ik niet heb besteld.

Dat genoemde facturen worden geannuleerd omdat hiervoor geen bestelling is geplaatst en er geen overeenkomst is afgesloten.

Geachte heer, mevrouw,
    Hierbij verzoek ik u op mijn klacht met betrekking tot ongevraagde levering van uw producten te reageren. Het betreft ALSH1154560 en ALSH1189711 Deze wens ik niet te betalen omdat er geen overeenkomst met u is afgesloten voor levering. Er is meerdere malen op gereageerd. Het eerste nummer is gezien en ervaren als een proefzending echter met geen enkel positief resultaat. Het 2e nummer betreft een ongevraagde levering die afzender retour is gegaan.
    Geachte heer, mevrouw,
    Hierbij verzoek ik u de door u gestuurde facturen te annuleren. Deze hebben betrekking op zaken die ik niet heb besteld en waarvoor geen overeenkomst is getekend. Het betreft factuur ALSH1154560 en ALSH1189711. Hierover hebben wij u meerdere malen geïnformeerd.

Rupert
Uiteindelijke oplossing Aliaz Cooperation Sia heeft de klachten naar wens opgelost door de facturen te annuleren waarvoor mijn dank. Met vriendelijke groet