Opgelost door Aliaz Cooperation Sia: ongevraagde toezending van GoWhite product met rekening ad € 87 er bij.

# 191202
Kris

Recentelijk ongevraagd een GoWhite product ontvangen van Aliaz uit Estland. Pakketje nota bene op naam van ons nog ruim minderjarige kind. Ook een factuur er bij van € 87 met de opdracht binnen 14 dagen te betalen anders volgen dwangmaatregelen.
Ik noch mijn kind hebben om dit product betaald. Ik wil het niet hebben en ik wil er niet voor betalen. Pure oplichting.

Ik wil dat het bedrijf mij niet lastig valt met ongevraagd toezenden van producten en ik wil dat zij de factuur ongedaan maken. Het pakketje mogen ze terug krijgen maar ik wil niet betalen voor het terugzenden, ik heb immers niets besteld.

Aliaz Cooperation Sia
    Geachte Kris Van der Vlies,

Hartelijk dank voor uw bericht.

We nemen dit soort verzoeken zeer serieus want het is niet in ons belang om bestellingen te verzenden aan personen onder de 18 jaar.

Wij hebben uw zoon 2 pakketten toegezonden (het laatste is verzonden op 14 oktober 2016).
    We hebben de facturen geannuleerd en u hoeft deze niet te voldoen!

Wij verzoeken u vriendelijk de goederen retour afzender te sturen.

De gegevens van uw zoon zijn uit onze database verwijderd.

Alvast hartelijk dank voor uw medewerking en bedankt voor uw begrip!

Gowhite supoort
    Kris
    Bedrijf heeft vlot gereageerd, dat viel mij erg mee. Daags na het plaatsen van de klacht ontving ik een tweede ongevraagd pakket. Aliaz maakte daar in hun reactie al melding van en beide facturen zijn geannuleerd. Ik moet beide pakketjes nog terugsturen, eens kijken of dat voor rekening afzender kan.

Kris

Ook een klacht indienen over Aliaz Cooperation Sia?