Opgelost door Aliaz Cooperation Sia: Ongewenst pakket GoWhite

Karin

Afgelopen week hebben we een aanmaning ontvangen mbt een pakje wat we besteld zouden hebben bij Gowhite, tbv €67,-
Echter we hebben daar nooit iets besteld en ook hebben we betreffende pakje nooit ontvangen.
Gisteren kregen we "weer" een pakje van Gowhite C/O Aliaz uit Estonia.
Ook dit hebben we nooit besteld. We kennen dat bedrijf niet eens!!
Wat moeten we doen, het pakje hebben we niet opengemaakt.
Het volledig adres op de envelop is:
GoWhite C/O Aliaz, P.O. box No 7044, Eesti Pest AS/Omnivalent, Pallasti 28, 10001 Talinn, Estonia

Nooit meer post o.i.d. van dit "bedrijf" ontvangen.

Hartelijk dank voor uw bericht.

Wij zijn enkel geïnteresseerd in het zenden van onze producten naar klanten die een bestelling bij ons hebben geplaatst.
    Wij hebben op 17 juli 2016 een bestelling van u ontvangen en de producten zijn op 19 juli 2016 naar het tijdens de bestelling opgegeven adres verstuurd.

Bij deze bestelling heeft u zich tevens aangemeld voor ons abonnementsprogramma, dat is de reden waarom u het extra product van Gowhite heeft ontvangen.
    Meer informatie over het abonnement kan worden gevonden op onze productwebsite waar u uw bestelling heeft geplaatst.

Het abonnement is per direct stopgezet.

Gelieve contact op te nemen met onze klantenservice nl@gowhite.eu voor verdere ondersteuning.

Hartelijk dank voor uw medewerking.

Karin
    vreemd dat u een datum van bestelling noemt. Wij hebben nooit iets bij u besteld en het genoemde pakketje ook niet ontvangen. Vorige week hebben we een aanmaning ontvangen en dat was de eerste post. Tevens een pakketje, dat nog ongeopend bij mij ligt. Dit kan worden retour gehaald, of door mij (kosteloos) retour worden gestuurd. Ik wil graag bevestiging dat dit verder geen consequenties voor ons heeft.

Hartelijk dank voor uw bericht.

De bestelling is op 17 juli 2016 door ons ontvangen. De bestelling is tot stand gekomen na het ingeven van uw persoonsinformatie en het accepteren van de Algemene Voorwaarden op onze website. Hierna zijn de producten naar het adres verzonden dat tijdens de bestelling is opgegeven.
    Wij begrijpen uit uw reactie dat u het eerste product niet heeft ontvangen?

Gelieve contact op te nemen met onze klantenservice be@gowhite.eu voor verdere ondersteuning. Wij kunnen u dan een overzicht toesturen van de bestelling zoals deze door ons is ontvangen.

Wij kijken uit naar uw reactie.

Karin
    wij hebben nooit iets besteld en willen ook geen contact opnemen. We willen hier niets mee te maken hebben. en willen uit alle systemen van uw firma verwijderd worden.

Hartelijk dank voor uw bericht.

Wij begrijpen uit uw reactie dat u het eerste pakket niet heeft ontvangen.

U heeft aangegeven producten van ons te hebben ontvangen die niet door u zijn besteld.

Als bedrijf willen wij duidelijk stellen, dat wij geen interesse hebben in het versturen van onze producten naar personen die geen bestelling bij ons hebben geplaatst.

Wij hebben op 17 juli 2016 een bestelling ontvangen met uw persoonsgegevens. De bestelling is tot stand gekomen na het ingeven van uw persoonsinformatie en het accepteren van de Algemene Voorwaarden op onze website.

Het komt helaas voor dat wij te maken krijgen met incidenten waarbij een bestelling wordt geplaatst in naam van iemand anders. Indien wij door de persoon in kwestie hierop worden gewezen, verwijderen wij direct de gegevens van deze persoon en stellen op basis van het IP-adres, waar de bestelling vandaan heeft plaatsgevonden, een onderzoek in. En, in sommige gevallen, wordt deze informatie aan de politie doorgegeven voor nader onderzoek.

Wij hebben de facturen voor u geannuleerd. Mocht u nog interesse hebben in de informatie, kunt u dit altijd bij ons opvragen.

Hopend u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Karin
    facturen zijn geannuleerd en er volgen geen verdere zendingen en/of facturen meer. Dit is daarmee dus opgelost.