Klacht Aliaz Cooperation Sia: Ongewenst post

Pajer

Ik blijf maar monstertjes in een brievenbus post, rekeningen en aanmaningen krijgen, de eerste keer had ik niet serieus genomen om dat overal op internet staat dat oplichterij is, maar daarna begon ik de post terug sturen, toch komt geen eind en heb ik weer iets ontvangen, dit waanzin moet afhoren, ik heb geen account bij Aliaz, weet ik ook helemaal niet wat voor organisatie is een niets maar helemaal niets besteld! Ik heb hier geen tijd en zin voor dus als dit alles niet stopt ga ik naar de politie een aangifte doen!

Graag geen post meer en mijn adres bestaand wissen, wil ik niets mee te maken met de oplichterij!

Aliaz Cooperation Sia
    Geachte J. Pajer,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Wij zijn enkel geïnteresseerd in het zenden van onze producten naar klanten die een bestelling bij ons hebben geplaatst.
    Wij hebben op 5 juni 2016 een bestelling van u ontvangen en de producten zijn naar het tijdens de bestelling opgegeven adres verstuurd.

Bij deze bestelling heeft u zich tevens aangemeld voor ons abonnementsprogramma, dat is de reden waarom u het extra product van Fatkiller heeft ontvangen.
    Meer informatie over het abonnement kan worden gevonden op onze productwebsite waar u uw bestelling heeft geplaatst.

Het abonnement is per direct stopgezet.

Gelieve contact op te nemen met onze klantenservice nl@fatkiller.nu voor verdere ondersteuning.

Hartelijk dank voor uw medewerking.

Fatkiller support
    Pajer
    Ik geef duidelijk aan dat ik niets besteld had dus daarmee dat u dat toch beweert maakt u mij uit als een leugenaar! Kom op, als ik zou iets besteld hebben zou ik ook aannemen en betalen, wie vind deze toestanden leuk? Op internet staat overal dat worden post en rekeningen gewoon maar opgestuurd, dat is oplichterij! In iedere geval ik schrik niet terug van een rechtszaak, om dat weet ik met zeer grote zekerheid dat ik niets besteld had en nooit hiervoor contact gehad met Aliaz!
    Aliaz Cooperation Sia
    Geachte J. Pajer,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Zoals eerder aangegeven zijn wij niet geïnteresseerd in het zenden van onze producten naar klanten die geen bestelling bij ons hebben geplaatst.

Wij hebben op 5 juni 2016 een bestelling ontvangen met uw persoonsgegevens en wij hebben de producten naar het tijdens de bestelling opgegeven adres verstuurd.

Het komt helaas voor dat wij te maken krijgen met incidenten waarbij een bestelling wordt geplaatst in naam van iemand anders. Indien wij door de persoon in kwestie hierop worden gewezen, verwijderen wij direct de gegevens van deze persoon en stellen op basis van het IP-adres, waar de bestelling vandaan heeft plaatsgevonden, een onderzoek in. En, in sommige gevallen, wordt deze informatie aan de politie doorgegeven voor nader onderzoek.

Gelieve contact op te nemen met onze klantenservice nl@fatkiller.nu zodat wij u de door ons ontvangen informatie in een privébericht kunnen toezenden.
    U kunt de informatie op juistheid controleren en indien u er zeker van bent, dat de informatie die is gebruikt om deze bestelling te plaatsen, niet door u is gegeven annuleren wij de facturen.

Hartelijk dank voor uw begrip en medewerking.

Fatkiller support

Pajer
    Ik ga zeker niet met jullie klantenservice contact opnemen ik ben hier helemaal klaar mee, om dat er is overal op internet dat jullie oplichters zijn en ben ik niet de enige met hetzelfde klacht! En ik zeg nog een en laatste keer dat ik niets bij jullie besteld heb, dus waag niet meer mij producten of rekeningen sturen, namelijk dat ik nooit met jullie contact gehad kan bewijzen met geschiedenis van mij IP adressen ophalen! Als ik nog iets ontvang van jullie ga ik per direct naar de politie!