Klacht Aliaz Cooperation Sia: Ongewenst product ontvangen

Ama

Beste,

Ik heb een klacht over het bedrijf genaamd GoWhite Aliaz vanuit Tallinn Estonia.
Ik heb een product ontvangen die ik niet heb bested en op mijn adres met erbij een factuur 67.00€.
Ik zit nu met een product wat niet bij van toepassing is en weet niet zo goed wat ik hier mee moet.

Pakket ga ik sowieso terug sturen naar bovenstaande.

Wat Ik wil dat zulke bedrijven niet zomaar consumenten met zulke reclames/producten aansmeren. Ik zit nu met een pakje opgescheept thuis en weet niet zo goed wat ik hier mee moet.

Aliaz Cooperation Sia
    Geachte Boush Amazour,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Wij hebben op 24 mei 2016 een bestelling van u ontvangen en de producten zijn naar het tijdens de bestelling opgegeven adres verstuurd.

Bij deze bestelling heeft u zich tevens aangemeld voor ons abonnementsprogramma, dat is de reden waarom u het extra product van Gowhite heeft ontvangen.
    Meer informatie over het abonnement kan worden gevonden op onze productwebsite waar u uw bestelling heeft geplaatst.

Het abonnement is per direct stopgezet.

Gelieve contact op te nemen met onze klantenservice be@gowhite.eu voor verdere ondersteuning.

Hartelijk dank voor uw medewerking.

Gowhite support
    Ama
    Dank voor de reactie.
    pakket heb ik teruggestuurd met de post.
    En wat ik helemaal niet snap wat u aangeeft in uw reactie dat ik in mei een bestelling heb geplaatst en dat ik in juli jl. pas een pakket opgestuurd kreeg.
    Zoals ik al eerder aangaf heb niets besteld en als ik iets besteld heb dan had ik ook en bevestiging van binnen moeten krijgen en ik krijg hier sowieso geen goed gevoel bij.

Ik ga er vanuit dat dit nu opgehelderd is en hiermee ook alles in opgelost.

Mvg,
    Boush
    Aliaz Cooperation Sia
    Geachte Boush Amazour,

Hartelijk dank voor uw bericht en voor het retourzenden.

Wij hebben u 2 zendingen toegestuurd, t.w. factuurnummer 400944006 (naar u verzonden op 26 mei 2016) en 401008493 (naar u verzonden op 27 juni 2016).

Wij maken uit uw reactie op dat u slechts 1 product van ons heeft ontvangen?

Wij kijken uit naar uw reactie.

Gowhite support

Ook een klacht indienen over Aliaz Cooperation Sia?