Klacht Aliaz Cooperation Sia: Ongewenste levering

# 191488
Tamarajassies

Ik heb niets besteld bij dit bedrijf maar krijg het toch opgestuurd de tandenstrips ik stuur het terug en ga dit niet betalen!

Ik wil dit terug sturen want ik heb dit niet besteld en ik ga het zeker niet betalen! U mag mij terug mailen hierover skatjuh_b@hotmail.com

Geachte Tamara Jassies,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Wij hebben op 15 oktober 2016 een bestelling met uw persoonsgegevens ontvangen en de producten zijn naar het tijdens de bestelling opgegeven adres verstuurd.

Gelieve contact op te nemen met onze klantenservice nl@gowhite.eu voor verdere ondersteuning en instructies voor retourzending. Wilt u hierbij uw factuurnummer in de onderwerpregel vermelden? Wij kunnen uw klacht dan met voorrang in behandeling nemen.

Hartelijk dank voor uw medewerking.

Tamarajassies
    Ik krijg van go White een mail met betaal link en dat ik het terug sturen an maar ik heb dit niet besteld dus ik ga dit echt niet betalen!!!
    Geachte Tamara Jassies,

Hartelijk dank voor uw reactie.

Onze klantenservice heeft uw bericht van 27 oktober 2016 in goede orde ontvangen.
    In onze reactie hebben wij u de bestelinformatie toegezonden, zoals deze door ons is ontvangen en instructies voor retourzending.

Heeft u de producten al retour gezonden?

Wij horen graag van u.

Tamarajassies
    Ik heb het deze week al retour gestuurd naar jullie dus ik w8 af of jullie het terug hebben ontvangen
    Geachte Tamara Jassies,

Hartelijk dank voor uw reactie en het retour zenden.

Wij hebben de factuur alvast voor u geannuleerd.

Hopend u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en uw klacht naar tevredenheid te hebben afgehandeld.

Met vriendelijke groet

Gowhite support

Ook een klacht indienen over Aliaz Cooperation Sia?