Klacht Aliaz Cooperation Sia: ongewenste pakket

# 190538
mila

Ik heb op vrijdag 14 oktober 2016 een pakket ontvangen van Aliaz Cooperation SIA.
Het gaat om een potje FatKiller en een potje DragonSlimExtreme. Ik heb echter nog nooit wat bij hun besteld en ben ook niet van plan het bedrag van 198,- te betalen.
Het betreft factuurnummer 19401229680.
Heb gezocht naar een email van hun of telefoonnummer, maar ik kon niks vinden.
Mijn vraag nu is wat ik hiermee moet, want ik ga het bedrag niet betalen.
Ik heb nog nooit van deze bedrijf gehoord en ook nog nooit wat bij hun besteld en ik wil ook geen herinnering ontvangen van hun.
Het adres dat erop staat is :
FatKiller C/O Aliaz,
P.O Box No 7044
Eesti Post AS/Omniva
Pallasti 28, 10001 Tallinn, Estonia

Met vriendelijke groeten,

Carina

Ik wil geen post meer van hun ontvangen en ik ga het bedrag ook niet betalen.

Aliaz Cooperation Sia
    Geachte Carina Dos Santos,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Wij zijn enkel geïnteresseerd in het zenden van onze producten naar klanten die een bestelling bij ons hebben geplaatst.
    Wij hebben op 4 oktober 2016 een bestelling met uw persoonsgegevens ontvangen en de producten zijn naar het tijdens de bestelling opgegeven adres verstuurd.

Gelieve contact op te nemen met onze klantenservice nl@fatkiller.nu voor verdere ondersteuning. Wilt u hierbij uw factuurnummer in de onderwerpregel vermelden? Wij kunnen uw klacht dan met voorrang in behandeling nemen.

Hartelijk dank voor uw medewerking.

Fatkiller support
    Aliaz Cooperation Sia
    Geachte Carina Dos Santos,

Onze klantenservice heeft uw bericht in goede orde ontvangen.

Wij hebben u inmiddels laten weten de factuur te hebben ingetrokken.

Hopend u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en uw klacht naar tevredenheid te hebben afgehandeld.

Fatkiller support

Ook een klacht indienen over Aliaz Cooperation Sia?