Klacht Aliaz Cooperation Sia: Ongewenste toezendingen van pakketjes en bijbehorende facturen

jessma

Zojuist kom ik terug van een langdurige vakantie en vind ik een pakketje van GOWHITE (uit december) en twee facturen (R401311380/R401274998) voor twee zendingen. Allereerst heb ik nooit een bestelling geplaatst bij jullie en ten tweede heb ik maar 1 pakket en gaan de facturen over 2 pakketjes. Ik verzoek u vriendelijk deze bestelling zo spoedig mogelijk in te trekken. Ik weiger de factuur en de verzendkosten dan ook te betalen en wens ook geen aanmaningen en/of pakketten meer op mijn adres ontvangen van de Aliaz Cooperation SIA en ook niet van Gowhite C/O Aliaz. Graag zie ik ook dat mijn gegevens uit uw database worden verwijderd. Het pakketje dat ik hier heb liggen zal worden geretourneerd naar:
GoWhite C/O Aliaz
P.O Box No 7044
Eesti Post AS/Omniva
Pallasti 28, 10001 Tallinn, Estonia

Ik wens absoluut Geen ongevraagde toezendingen meer van dit bedrijf te ontvangen.

jessma
    "Geachte Jessica Matahelumual, Bedankt dat u contact met ons opneemt, wij waarderen het zeer. Wij ontvingen op 11 november 2016 een bestelling met uw persoonsgegevens Zie de orderinformatie hier: http://information-required.com/order/401274998/545e9c U kunt de ontvangen producten retour sturen naar: GoWhite P.O 7044 Eesti Post AS/Omniva Pallasti 28 10001 Tallinn Estonia Gedetailleerde informatie over de bestelling is te vinden in de Verkoopvoorwaarden op onze productwebsite - http://be.gowhite.eu?terms De leveringen zijn per direct stopgezet. Hopend u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Gowhite support"

Bedankt voor jullie reactie en voor de bevestiging dat de leveringen per direct zijn stop gezet.
    Ik ga het (enige) pakketje dat ik heb ontvangen retour sturen naar opgegeven adres.
    Graag ontvang ik jullie bevestiging nog dat ik ook geen aanmaningen meer zal ontvangen.

Aliaz Cooperation Sia
    Geachte Jessica Matahelumua,

Hartelijk dank voor uw medewerking.

De factuur is door ons ingetrokken en wij maken een aantekening dat u de producten retour zendt. U ontvangt geen aanmaningen meer van ons.

Hopend u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en uw klacht naar tevredenheid te hebben afgehandeld.

Gowhite support

Ook een klacht indienen over Aliaz Cooperation Sia?