Klacht Aliaz Cooperation Sia: ongeweste besteling

# 194484
svilen stoyanov

Ik heb op 22.09.2016 ongevragde een zending GO WHITEontwangen.Het gaat om factuurnumer 69401212328.Volgens deze brief zitten 12stuks in,maar waren maar 6.Ik heb dit produkt niet besteld,wil dit product niet en dus ook niet bereid om er voor te gaan betalen.Ik wii in de tukomst geen enkele pakket meer van juiiie te ontvangen.Ik ben bereid om dit pakket op kosten van de verzender terug te sturen...

ik wil dit onjust contract af,en alle pakketen terug sturen

Aliaz Cooperation Sia
    Geachte Svilen Stoyanov,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Wij hebben op 20 september 2016 een bestelling van u ontvangen en de producten zijn op 22 september 2016 naar het tijdens de bestelling opgegeven adres verstuurd (factuurnummer 401212328).

Bij deze bestelling heeft u zich tevens aangemeld voor ons abonnementsprogramma, dat is de reden waarom u het extra product van Gowhite heeft ontvangen (factuurnummer 401244298, naar u verzonden op 22 oktober 2016).
    Meer informatie over het abonnement kan worden gevonden op onze productwebsite.

Het abonnement hebben wij per direct stopgezet.

Gelieve contact op te nemen met onze klantenservice nl@gowhite.eu voor verdere ondersteuning. Wilt u hierbij uw factuurnummer in de onderwerpregel vermelden? Wij kunnen uw klacht dan met voorrang in behandeling nemen.

Hartelijk dank voor uw medewerking.

Gowhite support

svilen stoyanov

Ook een klacht indienen over Aliaz Cooperation Sia?