Klacht Aliaz Cooperation Sia: Ongeweste levering - geen bestelling

Heb geen bestelling geplaatst. Factuur erbij van 99,-
Uiteraard worden goederen terug gestuurd en rekening niet betaald.
Ook wordt er aangifte gedaan van phising/oplichting
Hierover geen discussie mogelijk.

(tip voor bedrijf, spellingscontrole voor facturen (fout bijv facturnummer)

ik retourneer producten en betaal factuur niet

Aliaz Cooperation Sia
    Geachte Giel Greijn,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Wij hebben uw bericht via onze klantenservice in goede orde ontvangen.
    Wij hebben u in onze reactie de bestelinformatie toegezonden zoals deze door ons is ontvangen.

U heeft aangegeven producten van ons te hebben ontvangen die niet door u zijn besteld.

Als bedrijf willen wij een duidelijk stellen, dat wij geen interesse hebben in het versturen van onze producten naar personen die geen bestelling bij ons hebben geplaatst.

Wij hebben op 27 juni 2016 een bestelling ontvangen met uw persoonsgegevens. De bestelling is tot stand gekomen na het ingeven van uw persoonsinformatie en het accepteren van de Algemene Voorwaarden op onze website. Hierna zijn de producten naar het adres verzonden dat tijdens de bestelling is opgegeven.
    Wij hebben u een overzicht toegestuurd van de gegevens zoals deze door ons zijn ontvangen.

Het komt helaas voor dat wij te maken krijgen met incidenten waarbij een bestelling wordt geplaatst in naam van iemand anders. Indien wij door de persoon in kwestie hierop worden gewezen, verwijderen wij direct de gegevens van deze persoon en stellen op basis van het IP-adres, waar de bestelling vandaan heeft plaatsgevonden, een onderzoek in. En, in sommige gevallen, wordt deze informatie aan de politie doorgegeven voor nader onderzoek.

Indien u er zeker van bent, dat de informatie die is gebruikt om deze bestelling te plaatsen, niet door u is gegeven, verzoeken wij u vriendelijk te reageren op ons bericht van 30 juli 2016 (ticket ID RM-324899).

Wij horen graag van u.

Fatkiller support

Giel
    Morgen wordt aangifte gedaan bij Politie.
    Ook is er een klacht ingediend bij het Europees Consumenten Centrum.

Daarnaast ben ik wettelijk niet verplicht iets terug te sturen waar ik niet om gevraagd heb.

Jullie info hier komt niet overeen met de mails die jullie sturen.
    Aliaz Cooperation Sia
    Geachte Giel Greijn,

Hartelijk dank voor uw reactie.

Wij hebben u inmiddels via onze klantenservice op 1 augustus 2016 kenbaar gemaakt de factuur te hebben geannuleerd.

Hopend u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Fatkiller support
    Giel
    Aliaz staat erom bekend te oplichten. Pas na de 4e mail van hun werken ze pas mee.
    Ook sturen ze een mail, waar je op een link moet klikken om nog meer gegevens van je los te krijgen.
    Ik heb bij politie aangifte gedaan en een melding gemaakt bij belastingdienst.
    Producten hoef je niet te retourneren. Europees consumenten recht zegt: Als jij niks besteld heb en er niet om gevraagd hebt, hoef jij geen actie te ondernemen!

Schandalig dat dit bedrijf nog operatief kan zijn!!!

Giel

Ook een klacht indienen over Aliaz Cooperation Sia?