Opgelost door Aliaz Cooperation Sia: Onterechte aanmaning voor factuur

Henk

Geconfronteerd met aanmaning d.d. 10 februari 2016 voor een openstaande factuur. Er werd eerder echter nooit een factuur ontvangen en er werd overigens ook nooit het betreffende product HorsePower+ ontvangen. Dat zou ook niet kunnen aangezien dat ook nooit werd besteld. Zodoende werd er immers ook geen betaling gedaan via de geëigende weg op de website (horsepowerplus.eu) via PayPal of creditcard.
De aanmaning bevat overigens ook een onjuist adres, dat dus logischerwijs ook nooit zo door mij kan zijn ingevoerd. Het kan toch niet voor mijn rekening en risico komen dat deze onderneming voor aflevering niet toetst op de juistheid van het gehanteerde adres.

Stop deze onzin en staak alle acties tot inning van een onbekende factuur met onmiddellijke ingang.

Reactie Aliaz:
    "Thank you for writing to us!
    We have taken in account the situation and have closed the case for Mr. H. Wouters and have cancelled the invoice 400723064.
    We kindly ask your client to return the goods to:
    HP
    P.O 7044
    Eesti Post AS/Omniva
    Pallasti 28
    10001 Tallinn
    Estonia

Thank you for understanding,"

Henk

Ook een klacht indienen over Aliaz Cooperation Sia?