Klacht Aliaz Cooperation Sia: Onterechte order

Brandonb

Goeiemorgen, ik verstuur dit bericht snel voor me werk
Maar na alles wat ik lees op het internet weet ik toch zeker dat ik niks heb besteld
Der zijn eens pillen binnen gekomen op mijn naam maar niet mijn adres, vervolgens heb ik ze maar betaald 40euro/dollar aangezien ik toch maar zat te twijfelen dat het me eigen fout was door iets op het internet, vervolgens zijn de pillen weer binnen gekomen (niet op mijn adres) en weer binnen gekomen, ik heb der zelf nooit voor gekozen en de gegevens kloppen ook niet want was op een ander adres, ik zal beide pakketten die ik NIET heb betaald terug sturen & ben ook zeker niet van plan om ze te gaan betalen want na alle 100e berichten die ik lees dat ze onterecht worden bezorgd, weet ik zeker dat ik nooit iets heb besteld, de eerste doos pillen die ik al heb betaald ga ik geen probleem maken, liggen al in de prullenbak, maar die andere 2 (10x zo dure) doosjes ben ik zeker niet van plan te betalen en zal ze zo spoedig mogelijk terug sturen
Mvg yuri

De zendingen stop zetten, en zal de 2 pakketjes terug sturen zo spoedig mogelijk!!! Want weet zeker dat ik ze niet heb besteld, beide pakketjes liggen nog op de de locatie (waar ik niet woon) maar toch zijn geleverd? Dus kan helaas geen foto derbij zetten

Brandonb

Ook een klacht indienen over Aliaz Cooperation Sia?