Klacht Aliaz Cooperation Sia: Oplichterij door een bedrijf( of persoon)

DJIN

Onlangs heb ik een product, genaamd , Horse Power bij dit bedrijf besteld.
Dit heb ik netjes betaald.
Echter blijft het bedrijf dit zelfde product keer op keer naar mij sturen ZONDER
dat ik hiervoor opdracht heb gegeven. Het gevolg hiervan is dat ik alles heb geretourneerd. Het bedrijf zelf heeft mij ondertussen drie aanmaningen gestuurd waarin vermeld staat inbeslag name van goederen .
Via mail heb ik geprobeerd contact op te nemen met het bedrijf. Dit was twee maanden geleden. Helaas heb ik hier geen reactie op ontvangen.

Het gaat hier om een bedrijf gevestigd in Latvia.
Onderstaand doe ik U nadere gegevens van het bedrijf toekomen:

Aliaz Cooperation
P.O.Box 42
LV- 1010 RIGA 10
LATVIA

Dat ze ophouden met het sturen van aanmaningen.

Aliaz Cooperation Sia
    Geachte dhr. Ramdien,

Bedankt voor het melden van de klacht.

Er is destijds akkoord gegaan met een aanbod van gratis HorsePower pillen waar u enkel voor de verzendkosten en factuurkosten betaalt. Daarmee schrijft u zich tevens in voor maandelijkse leveringen tegen de volle prijs.

We hebben het abonnement stop gezet en zullen de zaak sluiten. Er zijn in totaal drie zendingen verstuurd.

We verzoeken u vriendelijk om de extra leveringen te retourneren naar het adres op de factuur. Bij iedere bestelling zit een factuur.

Mocht u verdere vragen hebben, dan kunt u een email sturen naar mail@fastsupport.eu.

Aliaz Klantenondersteuning

DJIN
Uiteindelijke oplossing Beste heer, mevrouw In uw reactie staat dat ik akkoord ben gegaan met een aanbod voor het verkrijgen van nog andere bezendingen. DIT IS NOOIT GEBEURD!!!!. Zonder toestemming van mij zijn nog andere bezendingen naar mij gestuurd. Alles is terug gestuurd naar het bedrijf. Hiermee BEWIJST u opnieuw hoe jullie mensen OPLICHTEN !!! Dit kunnen we op een manier oplossen: Ik wil graag een schrijven van het bedrijf ontvangen dat ik NIKS hoeft te betalen en dat de zaak hiermee is afgesloten. Mvg, Anoep