Klacht Aliaz Cooperation Sia: Oplichting

Homo

Geachte, ik heb de site bekeken en heb daarna een pakketje gekregen 60 pillen die ik niet had besteld heb toen wel betaald omdat ik geen problemen wil hebben daarna weer een Pakketje gekregen 60 pillen en een aanmaning dat ik gewaarschuwd ben wil geen problemen dus maar betaald en nu weer een pakketje die ik niet heb besteld dus nu Ben ik er klaar mee ik ga niet betalen en ga ook niets terug sturen ik wil dat jullie me gegeven uit jullie systeem halen. Met vriendelijke groet F. Tangali

Graag alle gegevens van mijn uit jullie bestand halen.

Aliaz Cooperation Sia
    Geachte heer Tangili,

Hartelijk dank voor uw bericht, wij stellen dit zeer op prijs.

U heeft zich aangemeld voor ons abonnementsprogramma, dat is de reden waarom u de extra producten van MuscleExtremeXXL heeft ontvangen. Gedetailleerde informatie over het abonnement kan worden gevonden in onze Verkoopvoorwaarden op onze product website: http://nl.muscleextremexxl.com?terms#subscription

U kunt de ontvangen producten retour sturen naar:

MuscleExtremeXXL
    P.O 7044
    Eesti Post AS/Omniva
    Pallasti 28
    10001 Tallinn
    Estonia

Wij hebben het abonnement per direct stopgezet.

Als u nog steeds geïnteresseerd bent in het abonnement, willen wij u graag 50% korting geven op het factuurbedrag.

Laat het ons weten als u geïnteresseerd bent in de korting, en wij zorgen ervoor dat we het bedrag reduceren na uw bevestiging.

Wij kijken uit naar uw antwoord,

Vriendelijke groet,

MuscleExtreme support
    Homo
    Geachte bedankt voor uw antwoord ik heb geen interesse meer en bedankt dat jullie me abonnement hebben stopgezet. Vriendelijk groet F tangali

Ook een klacht indienen over Aliaz Cooperation Sia?