Klacht Aliaz Cooperation Sia: Pakjes Blackhead killer ontvangen die ik niet heb besteld met grote factuur

sad Niet opgelost
JenniferGuetta

Ik heb 30 pakjes Blackhead killer ontvangen die we niet hebben besteld! een flinke factuur is er bij voor 99.60. Omdat mijn dochter van 15 dacht dat het voor haar was heeft ze toen het binnen kwam helaas wel 1 pakje open gemaakt (ze had de rekening niet gezien). we hebben een email gestuurd naar het nummer op de factuur maar niks gehoord.

We willen 29 pakjes terugsturen en alleen het bedrag betalen voor 1 pakje.

JenniferGuetta
    We hebben nog steeds niks gehoord van Aliaz Cooperation Sia. we hebben een pakket gekregen die ik we niet hebben besteld met een grote factuur. we willen onmiddellijk terug sturen en ons naam van de verzendlijst hebben. Volgens de nieuwe wetgeving in Europa mogen bedrijven niet gebruik maken van onze gegevens zonder toestemming. Ik heb hier geen toestemming voor gegeven. Kunt u mij zeggen hoe ik het pakketje kosteloos terug kan sturen? en de factuur nietig verklaren.

JenniferGuetta
MIJN FACTUUR NUMMER IS: ALSH1001198 Kunt u mij zeggen hoe ik het pakketje kosteloos terug kan sturen? en de factuur nietig verklaren. en mijn naam van de lijst.

Ook een klacht indienen over Aliaz Cooperation Sia?