Klacht Aliaz Cooperation Sia: Pakketje ontvangen gericht aan minderjarig kind wat nooit besteld is.

# 198833
Bart-Jan

Deze middag vonden wij in onze brievenbus een pakketje geadresseerd aan ons minderjarig kind (basisschoolleeftijd). Pakketje was afkomstig van GoWhite C/O Aliaz Sia. Het pakketje bevatte een doosje met vermoedelijk (niet geopend) strips om tanden witter te maken. Tevens bevatte deze een factuur van 47 euro wat over 10 dagen betaald moet zijn. Op zowel de internetsite als factuur staat geen telefoonnummer vermeld. We zullen een klacht sturen via het contactformulier wat op de website te vinden is.

Vernietiging van factuur en onze gegevens, desgewenst kunnen ze het product ongeopend op komen halen.

Aliaz Cooperation Sia
    Geachte Bar-Jan van de Goor,

Hartelijk dank voor uw bericht en onze excuses voor dit ongemak.

We nemen dit soort verzoeken zeer serieus want het is niet in ons belang om bestellingen te verzenden aan personen onder de 18 jaar.

Wij hebben de factuur onmiddellijk ingetrokken.

Wij verzoeken u vriendelijk de producten retour afzender te sturen.

Indien u interesse heeft in de gegevens zoals deze door ons zijn ontvangen (IP-adres, datum en tijdstip van bestelling) gelieve contact op te nemen met onze klantenservice nl@gowhite.eu.

De gegevens van uw kind zijn uit onze database verwijderd.

Hopend u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Gowhite support

Ook een klacht indienen over Aliaz Cooperation Sia?