Klacht Aliaz Cooperation Sia: Per ongeluk aangeklikt op Facebook, nu belachelijk dure bestelling ontvangen.

Carin

Hallo, ik heb naarmijn weten helemaal niets besteld en ook geen bevestiging ontvangen. Toch ontving ik vandaag 6 Go White steps en een factuur van € 47. Ik wil het product terugsturen. Graaf ontvang Ik even retour adres dat zich niet in Estland bevindt. En bevestiging dat de factuur met nummer 69401214403 komt te vervallen.

Factuur moet komen te vervallen. Ik heb niets besteld.

Geachte Carin Toonen,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Uw bestelling is effectief door ons ontvangen op 22 september 2016.

Gelieve contact op te nemen met onze klantenservice nl@gowhite.eu voor verdere ondersteuning en instructies voor retourzending. Wilt u hierbij uw factuurnummer in de onderwerpregel vermelden? Wij kunnen uw klacht dan met voorrang in behandeling nemen.

Hartelijk dank voor uw medewerking.

Carin
    Dank, ik heb een email geschreven, ik wacht het antwoord af.
    Carin
    Krijgt een automatisch antwoord op mijn email dat de afhandeling enkele dagen kan duren. Dat is onacceptabel. Ik wil hier nogmaals stellen dat ik niets heb besteld, ook al beweren jullie het tegendeel. Je gegevens invullen op een site is niet hetzelfde als een bestelling doen. Jullie overtreden hiermee de Europese regelgeving. Ik ben dan ook niet verplicht iets terug te sturen. Ik vezoek jullie om mijn gegevens te wissen en wens ook geen abonnement aan te gaan met jullie bedrijf.
    Carin
    Inmiddels onzin email ontvangen met een formulier waarin ik zou moeten verklaren niets besteld te hebben. Niets meer vernomen daarna. Ik wil nu bevestiging dat de factuur is komen te vervallen en dat er geen abonnement is. Het pakketje gaat de vuilnisbak in.
    Geachte Carin Toonen,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Onze klantenservice heeft uw bericht van 5 oktober 2016 in goede orde ontvangen. Wij hebben u dezelfde dag een reactie gegeven.

U heeft aangegeven uw gegevens te hebben ingevuld op onze website. Wij hebben u aangegeven dat de bestelling effectief door ons is ontvangen. Een overzicht van de bestelling hebben wij u toegezonden.

Wij verzoeken u vriendelijk de ongeopende producten te retourneren aan ons te retourneren.

Graag wijzen wij u er nogmaals op dat u bij het plaatsen van deze bestelling ook onze Algemene Voorwaarden heeft geaccepteerd. Conform deze Algemene Voorwaarden en Europees herroepingsrecht heeft u het recht om het product binnen 14 dagen na ontvangst retour te zenden. De kosten zijn hierbij voor de consument.

Gedetailleerde informatie over de bestelling is te vinden in de Verkoopvoorwaarden op onze productwebsite.

Carin
    En Ik heb aangegeven dat Ik geen bestselling heb geplaatst en dat u hiermee de Europese regelgeving overtreedt. Ik ben niet verplicht iets terug te sturen omdat ik niets besteld heb. Ik wil nu bevestiging dat de factuur is komen te vervallen en dat ik geen abonnement heb afgesloten.
    Geachte Carin Toonen,

Hartelijk dank voor uw reactie.
    Als bedrijf willen wij duidelijk stellen, dat wij geen interesse hebben in het versturen van onze producten naar personen die geen bestelling bij ons hebben geplaatst.

Wij hebben op 22 september 2016 een bestelling ontvangen met uw persoonsgegevens. De bestelling is tot stand gekomen na het ingeven van uw persoonsinformatie en het accepteren van de Algemene Voorwaarden op onze website. Hierna zijn de producten naar het adres verzonden dat tijdens de bestelling is opgegeven.
    Onze klantenservice heeft u een overzicht toegestuurd van de gegevens zoals deze door ons zijn ontvangen.

Het komt helaas voor dat wij te maken krijgen met incidenten waarbij een bestelling wordt geplaatst in naam van iemand anders. Indien wij door de persoon in kwestie hierop worden gewezen, verwijderen wij direct de gegevens van deze persoon en stellen op basis van het IP-adres, waar de bestelling vandaan heeft plaatsgevonden, een onderzoek in. En, in sommige gevallen, wordt deze informatie aan de politie doorgegeven voor nader onderzoek.
    In uw geval geeft u aan dat u uw naam en adres op onze website heeft ingevuld en dat u zich daarna heeft bedacht.

U heeft geen abonnement afgesloten.

Carin
    Hier kan ik niet mee akkoord gaan. Nogmaals: ik heb geen bestelling geplaatst. Ik heb dat al meerdere keren aangegeven. Ik ga dus ook geen kosten maken en ben niet verplicht iets terug te sturen. Ik ga nu een klacht indienen bij de EEC en de Consumentenbond.
    Geachte Carin Toonen,

Hartelijk dank voor uw reactie.

U heeft aan onze klantenservice aangegeven dat u "via FaceBook uw naam en adres heeft ingevuld" en "dat u zich toen bedacht heeft".
    Ook heeft u aangegeven het product retour te willen zenden, maar niet naar een buitenlands adres.

Wij hebben u aangegeven dat de bestelling effectief door ons is ontvangen. Een bestelling kan niet hebben plaatsgevonden zonder de Algemene Voorwaarden te hebben geaccepteerd.

De factuur wordt door ons geannuleerd bij ontvangst van de producten in ons magazijn. Ons magazijn bevindt zich in Letland en wij beschikken niet over een alternatief retouradres.

Gowhite support

Ook een klacht indienen over Aliaz Cooperation Sia?