Klacht Aliaz Cooperation Sia: Pillen gekregen maar niks besteld! Oplichting.

KLACHT Hallo,

Ik heb van jullie op 13-4-2016 een zending ontvangen die ik niet heb besteld. Het gaat hier om de Pillen horse power + en nog 4 stuks.
Ik ben bereid de pillen retour te sturen naar:

HorsePower+
P.O 7044
Eesti Post AS/Omniva
Pallasti 28
10001 Tallinn
Estonia

Maar ik ben niet bereid om hiervoor de kosten te betalen. Dit omdat ik deze bestelling niet heb geplaatst!!

De factuurnummer die bij de brief staat is: R400868387
Ik heb hierna nog een bestelling gekregen van 170 euro. Ik wil graag dat dit nu stopt!

Ik wil hier niks mee te maken hebben met dit bedrijf! Nooit om gevraagd en nu ook niet!

Stopzetten van het opsturen van de pillen.

Geachte Niels van Loon,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Wij hebben op 11 april 2016 een bestelling van u ontvangen en de producten zijn op naar het tijdens de bestelling opgegeven adres verstuurd.

Bij deze bestelling heeft u zich tevens aangemeld voor ons abonnementsprogramma, dat is de reden waarom u het extra product van Horsepower heeft ontvangen.
    Meer informatie over het abonnement kan worden gevonden op onze productwebsite waar u uw bestelling heeft geplaatst.

Gelieve contact op te nemen met onze klantenservice nl@horsepowerplus.eu voor verdere ondersteuning.
    Gelieve in de onderwerpregel "klachtenkompas" te vermelden, zodat wij uw klacht met voorrang in behandeling kunnen nemen.

Hartelijk dank voor uw medewerking.

Niels
    Ik wil graag dat dit nu stop! Ik wil niks meer ontvangen. Ik heb niks besteld en zal dat ook nooit doen!!
    Geachte Niels van Loon,

Hartelijk dank voor uw reactie.

Wij hebben de leveringsservice per 18 mei 2016 stopgezet.

Hartelijk dank voor uw medewerking.

Niels
    En moet ik jullie pillen weggooien en de rekening ook?
    Geachte Niels van Loon,

Hartelijk dank voor uw reactie.

Wij hebben de facturen voor u geannuleerd.
    Wij verzoeken u vriendelijk de producten retour afzender te zenden en daarbij de facturen mee te zenden. U hoeft hier geen kosten voor te maken.

Hopend u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Niels
    Oké, maar ik ga geen verzendkosten betalen. Kunnen jullie mij geld overmaken om het te verzenden.?

Ook een klacht indienen over Aliaz Cooperation Sia?