Klacht Aliaz Cooperation Sia: pillen ongevraagd toegestuurd gekregen

Klazien

Voor de tweede keer is er op mijn naam op een ander adres ongevraagd een bestelling geleverd. Ik heb de bestelling via via in handen gekregen. Iemand gebruikt mijn naam. De bewoners van het afleveradres zijn niet op de hoogte van een bestelling. Ik heb foto's van de eerdere levering gemaakt en toen alles retour afzender gestuurd. Daarna kwam er op het afleveradres een aanmaning. Nogmaals, het afleveradres is niet mijn adres, mijn naam staat alleen boven de aanhef en deze is nog verkeerd geschreven ook. Vandaag kwam er weer een levering op hetzelfde adres binnen met wederom mijn naam in de aanhef. Het is vervelend voor de mensen waar de bestelling geleverd wordt en vervelend voor mij omdat mijn naam ergens voor gebruikt wordt waar ik zelf geen invloed op heb.
Hoe kan ik voorkomen dat er wederom een levering komt en wat moet ik met deze levering doen?

Ik wil weten wat ik nu mkoet doen en hoe ik verdere levering kan voorkomen. Het liefst zou ik erachter komen wie er onder mijn naam bestellingen op een ander adres plaatst. Ik heb geen contract, niets getekend en wist zelfs niet van het bestaan van de website of pillen af. Ik wil dat alle facturen ongedaan gemaakt worden.

Aliaz Cooperation Sia
    Geachte Margot Heijmans,

Bedankt voor uw reactie, en onze excuses voor het ongemak.

Wij hebben geen interesse om producten te verzenden naar klanten die geen bestelling hebben geplaatst.

Wij adviseren u om contact op te nemen met de klantenservice,

U kunt dit doen via het volgende email adres te gebruiken: nl@horsepowerplus.eu

Vergeet niet uw factuurnummer te vermelden.

Graag helpen wij u verder,

Vriendelijke groet,
    HorsePower+
    Klazien
    Heb een mail verstuurd, ben benieuwd.Even afwachten.
    Aliaz Cooperation Sia
    Geachte Margot Heijmans,

Bedankt voor uw bericht.

Wij hebben uw e-mail onder ticketnummer FL-481667 in goede orde ontvangen.

Wij hebben inmiddels factuurnummer 400762017 (na retour ontvangst in ons magazijn) geannuleerd.

Om de tweede factuur te kunnen annuleren verzoeken wij u graag te reageren op ons bericht van 19 maart 2016.

HorsePower+ support

Ook een klacht indienen over Aliaz Cooperation Sia?