Opgelost door Aliaz Cooperation Sia: pillen ontvangen en aanmaningen

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 163369
Gebruiker
johnoverkamp@gmail.com
Datum
7 reacties

Details

De klacht

Ik heb inmiddels 3 potjes pillen, 1 potje per keer, ontvangen die ik nooit besteld heb en een aanmaning van 169,00 euro. Ik heb een bestelling retour gezonden naar Horse Power P.O. 7044 Eest Post AS/Omniva Pallasti 28, 10001 Tallinn Estonia. En ik heb diverse mails gestuurd maar hier geen antwoord op gekregen en de bestellingen blijven maar binnen komen. Ik wil dit product niet meer ontvangen. Het retour zenden kost me iedere keer 11 euro terwijl ik het product niet meer wil ontvangen of ooit besteld heb. Ik wil mijn geld terug. Inmiddels heb ik nu weer een potje pillen in huis gekregen, dit is de derde pot, en wil deze retour zenden zonder hiervoor te moeten betalen. En ik wil dat de leveringen van de potjes stopt. Ik ga het derde potje retour sturen maar wil graag weten hoe en hiervan een bevestiging ontvangen. Tevens wil ik graag een bevestiging dat mijn vorige retour is aangekomen en mijn aanmaning komt te vervallen. Ik hoor graag van u.

De oplossing

Ik wil van het contract af.
Ik wil mijn geld voor het retour zenden terug gestort krijgen.
Ik wil dat mijn aanmaning vervalt.

7 reacties

  1. Auteur
    Aliaz Cooperation Sia
    Datum
    Geachte John Overkamp,

    Hartelijk dank voor uw bericht.

    Wij hebben op 30 maart 2016 een bericht van u ontvangen via onze klantenservice.
    Wij hebben u op 31 maart 2016 een reactie gegeven onder ticketnummer XV-649010.
    Onder ditzelfde ticketnummer hebben wij u verzocht ons het bewijs van retourzending toe te zenden (wij hebben het product nog niet retour mogen ontvangen).

    De leveringsservice is per direct stopgezet.

    Met vriendelijke groet,

    Horsepower+ support
  2. Auteur
    johnoverkamp@gmail.com
    Datum
    ik heb het product op Woensdag 6 April verzonden naar Horse Power, daar heb ik geen bewijs van omdat de kosten meer dan 11 euro waren, als ik bewijs wil hebben moet ik dat aangetekend versturen en kost dan meer dan 20 euro. Als deze kosten vergoed worden wil ik dat alsnog doen, maar de vraag is of ik het product opstuur, aangezien het een gedwongen verkoop is, ben ik dat niet verplicht. Nogmaals zeg ik dat ik dit product nooit besteld heb en alleen maar onkosten heb. Gaarne een oplossing.
  3. Auteur
    Aliaz Cooperation Sia
    Datum
    Geachte John Overkamp,

    Hartelijk dank voor uw bericht.

    Wij hebben u op 30 april 2016 per e-mail bevestigd de betreffende facturen te hebben geannuleerd (ticketnummer XV-649010).

    De leveringsservice is bij ontvangst van uw eerste bericht stopgezet. U ontvangt geen producten meer van ons.

    Hopend u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,

    Horsepower+ support
  4. Auteur
    Aliaz Cooperation Sia
    Datum
    Geachte John Overkamp,

    Hartelijk dank voor uw bericht.

    Wij hebben u op 30 april 2016 per e-mail bevestigd de betreffende facturen te hebben geannuleerd (ticketnummer XV-649010).

    De leveringsservice is bij ontvangst van uw eerste bericht stopgezet. U ontvangt geen producten meer van ons.

    Hopend u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,

    Horsepower+ support
  5. Auteur
    johnoverkamp@gmail.com
    Datum
    Ik hoop dat dit nu afgedaan is, ik heb wel weer 3 aanmaningen gehad 1 gedateerd op 20 april en 2 op21 april, hopelijk is dit nu afgedaan. Gaarne een bericht uwerzijds dat het 100% is gestopt.
  6. Auteur
    Aliaz Cooperation Sia
    Datum
    Geachte John Overkamp,

    Bedankt dat u contact met ons opneemt, we waarderen het zeer.

    De aanmaningen die u ontvangen heeft zijn verzonden voordat wij de facturen op 30 april 2016 hebben geannuleerd.
    U kunt deze als niet verzonden beschouwen.
    De kwestie is opgelost en hopelijk naar uw tevredenheid.

    Hopend u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,

    Horsepower+ support
  7. Auteur
    johnoverkamp@gmail.com
    Datum
    Eindelijk is het afgelopen, het heeft wel moeite gekost, maar gelukkig heeft het een goed einde.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
johnoverkamp@gmail.com
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Aliaz Cooperation Sia?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen