Klacht Aliaz Cooperation Sia: Pillen ontvangen en nooit besteld

Pillennietbesteld

Beste,

Ik heb een aantal pillen opgestuurd gekregen die ik niet heb besteld. En een bedrag om te betalen van 188.90. Ik kan deze bij post NL niet terug sturen. En heb nooit een mail of dergelijke ontvangen om dit terug te sturen.

Ik wil dit bedrag niet betalen en graag weten hoenik deze pillen terug kan sturen zonder daar kosten aan te betalen.

Aliaz Cooperation Sia
    Beste dhr. Tjin-a-kwie,

Bedankt voor het melden van de klacht.

Er is destijds akkoord gegaan met een aanbod van gratis HorsePower pillen waar u enkel voor de verzendkosten en factuurkosten betaalt. Daarmee schrijft u zich tevens in voor maandelijkse leveringen tegen de volle prijs.

We hebben het abonnement stop gezet en zullen de zaak sluiten. Er zijn in totaal twee zendingen verstuurd.

We verzoeken u vriendelijk om de ontvangen producten te retourneren naar het adres op de factuur. Bij iedere bestelling zit een factuur.

Mocht u verdere vragen hebben, dan kunt u een email sturen naar mail@fastsupport.eu.

Aliaz Klantenondersteuning

Ook een klacht indienen over Aliaz Cooperation Sia?